بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 25 آبان 1392برچسب:باجیجامپیگ,زنان+ عکس, :: 12:15 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

باجیجامپیگ زنان+ عکس

باجیجامپیگ
باجیجامپیگ زنان در ایران.

10 ستاره‌ای که استعدادشان را بر باد دادند

10 ستاره‌
"یورو اسپورت" در گزارشی از 10 ستاره فوتبال که تصمیم‌های نادرست باعث نابودی‌شان شد، پرده برداشت.

 
 
 
 
 
ستاره برخی از استعدادهای جهان فوتبال خیلی زود افول می‌کند اما ستاره بعضی دیگر حتی تا چهل سالگی هم می‌درخشد. این سوال به ذهن می‌رسد که چرا بعضی از ستارگان خیلی زود مسیر فوتبالی آنها تمام می‌شود؟ این سوال می‌تواند پاسخ‌های زیادی داشته باشد. بعضی از بازیکنان نظم و دیسیپلین ورزشی را رعایت نمی‌کنند. برخی در گرداب مواد نیروزا فرو می‌روند و سرانجام تعدادی را هم پول به نابودی می‌کشاند. در همه این حالت‌ها یک نقطه مشترک وجود دارد و آن "حماقت" است که انواع گوناگونی دارد و همه جنبه‌های زندگی یک فرد را دربرمی‌گیرد و او را به نیستی و تباهی می‌کشاند.

"یورو اسپورت" در گزارشی از 10 ستاره فوتبال نوشت که بدون حماقت به جایگاهی شایسته‌تر از آنچه به آن دست یافتند، می‌رسیدند.

1- پل گاسکوین

یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال انگلیس در دهه «90» بود که سهم بسزایی در صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی 1990 داشت. او چنانچه قدر خود را می‌دانست می‌توانست در بهترین تیم‌های باشگاهی جهان بازی کند. کشیده شدن "کاسگوین" به مصرف مشروبات الکلی در سال 1998 او را از فهرست "سه‌شیرها" در جام‌جهانی 98 دور کرد. این هافبک جنگنده در سال 2004 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. او الان هم از مصرف زیاد مشروبات الکلی رنج می‌برد.

2- اریک کانتونا

"سلطان" واژه‌ای که تماشاگران شیاطین سرخ برای خطاب قرار دادن ستاره فرانسوی خود به کار می‌بردند. او از بهترین بازیکنان جهان در دهه 90 بود. از "کانتونا" رفتارهای عجیبی سر می‌زد تا جایی که یک بار تماشاگری را در جریان بازی زیر لگد گرفت و مدتی محروم شد. او همچنین با فدراسیون فوتبال فرانسه به مشکل برخورد و از سال 1995 دیگر برای این تیم به میدان نرفت. کانتونا به یک باره در تصمیمی عجیب در حالی که 31 سال بیشتر سن نداشت، از مستطیل سبز خداحافظی کرد. چه بسا این ستاره فرانسوی الان از تصمیم عجولانه خود پشیمان باشد.

3- رونالدینیو

جادوگر برزیلی که در آغاز هزاره سوم بارسلونا را به دوران اوج برگرداند و دو بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. "رونالدینیو" می‌توانست سال‌های سال به درخشش خود با پیراهن آبی‌-اناری‌ها ادامه دهد اما علاقه زیاد او به مهمانی‌های شبانه باعث شد در حالی که تنها 30 سال سن بیشتر نداشت افت کند و در نهایت از بارسلونا کنار گذاشته شود و به میلان برود. رونالدینیو عاشق شب‌زنده‌داری بود. او در میلان هم دوام نیاورد و به فوتبال کشورش برگشت تا سال‌های آخر بازیگریش را در آنجا دنبال کند.

4- ماریو بالوتلی

اگر بگوییم سوپر ماریو با استعدادی که دارد می‌تواند "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را پشت سر گذارد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود، بزرگنمایی نکرده‌ایم ولی حماقت‌ و کارهای عجیب این مهاجم سیاه چرده تمامی ندارد و همین مساله باعث شده تا بیشتر از این که در زمین فوتبال باشد در سکوها حضور داشته باشد.

"ژوزه مورینیو" که سابقه کار با "بالوتلی" را دارد قصه جالبی را درباره او نقل می‌کند. او می‌گوید: اینتر از نبود مهاجم رنج می‌برد. تنها مهاجمی که در اختیار داشتیم ماریو بالوتلی بود. او در دیداری کارت زرد اول خود را در نیمه اول دریافت کرد. در 14 دقیقه‌ از 15 دقیقه‌ وقت استراحت در رختکن با بالوتلی صحبت کردم و به او نسبت به دریافت کارت زرد دوم هشدار دادم، چرا که مهاجم دیگری نداشتیم و نمی‌خواستم تیمم 10 نفره شود اما ماریو به محض این که بازی شروع شد کارت زرد دوم خود را دریافت که و از بازی اخراج شد!

بالوتلی در منچسترسیتی حاشیه‌های زیادی داشت. آتش زدن منزل، درگیری با روبرتو مانچینی، کشیدن سیگار و قلیان و درگیری با داوران و بازیکنان تنها بخشی از حاشیه‌های تمام‌نشدنی آقای حاشیه است. بدون شک اگر جایزه‌ای به احمق‌ترین بازیکن جهان داده می‌شد بالوتلی برازنده‌ترین فرد بود.

5- لوئیس سوآرس

بدون شک یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است اما در عین حال از حاشیه‌سازترین مهاجمان هم به شمار می‌آید. او در سال 2012، 25 بازی محروم شد بدون آن که این محرومیت‌ها به خاطر کارت قرمز باشد. توهین نژادی به "پاتریس اورا" و گاز گرفتن دست "برانیسلاو ایوانوویچ" از رفتارهای احمقانه این مهاجم اروگوئه‌ای است. معلوم نیست که مهاجم لیورپول به دنبال چیست.

6- آلکساندرو پاتو

"پاتو" جزو برزیلی‌های بی‌انضباط دهه اخیر است. اردک لقبی است که برزیلی‌ها برای پاتو انتخاب کرده‌اند. او در میلان بارها با آسیب مواجه شد و کار را از سکوها دنبال کرد اما احمقانه‌ترین تصمیمی که گرفت ترک میلان و بازگشت به فوتبال برزیل بو؛ آن هم در حالی که تنها 24 سال سن داشت. بازگشت پاتو به برزیل به معنای پایان دوران درخشش این مهاجم بااستعداد بود. حتی علاقه او به دختر برلوسکونی باعث نشد تا او از تصمیم عجیب خود دست بکشد.

7- ساموئل اتوئو

"اتوئو" سال‌های خوبی را با بارسلونا و اینتر پشت سر گذاشت و موفق شد با این دو تیم سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. انگار این مهاجم کامرونی با این سه جام اشباع شده بود؛ چرا که تصمیم گرفت به پیشنهاد سرسام‌آور باشگاه آنژی‌ ماخاچ‌کالا روسیه موافقت کند و نشان دهد که پول را به ادامه فوتبال حرفه‌ای ترجیح می‌دهد. بعد از آن که باشگاه آنژی ماخاچ‌کالا روسیه ورشکست شد، اتوئو مجبور شد از این تیم جدا شود و به چلسی بپیوندد. او در روسیه دو سال ناامیدکننده را پشت سر گذاشت؛ دو سالی که باعث افت فوتبالی او شد. او الان در چلسی هم نیمکت‌نشین است و کمتر به بازی گرفته می‌شود. این نشان می‌دهد که تصمیم اتوئو در پیوستن به آنژی ماخاچ کالا حماقتی بیش نبود.

8- آدریانو

باور می‌کنید یا نه اما این حقیقت دارد که ستاره سابق اینتر در حالی که 31 سال بیشتر سن ندارد، بدون تیم است. آدریانو که یکی از بهترین مهاجمان اینتر به شمار می‌آمد و این تیم را با گل‌های زیاد خود دو بار قهرمان اسکودتو کرد از همان مشکل "رونالدینیو" رنج می‌برد و آن شرکت در پارتی‌های شبانه و نوشیدن مشروبات الکلی است. وزن "آدریانو" به خاطر مصرف زیاد این نوشیدنی‌ها زیاد شده و به طور کلی بدن او دیگر جوابگوی فوتبال حرفه‌ای نیست.

9- رادامل فالکائو

در دو فصل که برای آتلتیکو مادرید به میدان رفت فوق‌العاده‌ بود. او توجه همه تیم‌های صاحب نام اروپایی را به خود جلب کرده بود اما در میان ناباوری همگان ترجیح داد تا به موناکو برود؛ تیمی که تازه به لیگ برتر فرانسه راه یافته است. رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا علاقه زیادی به جذب "فالکائو" داشتند. او می‌توانست با پیوستن به این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد اما پول زیاد را به تیم باشگاهی معتبر ترجیح داد و سرانجام به فوتبال فرانسه رفت.

10- آنتونیو کاسانو

می‌توانست سال‌های سال بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا باشد. او در سال 2006 افتخار پوشیدن پیراهن رئال‌مادرید را به دست آورد. در آن زمان ستاره‌های زیادی همچون "رونالدو" و "زیدان" و "بکام" در رئال‌مادرید بازی می‌کردند. "کاسانو" پس از "پانوچی" گران‌ترین بازیکن ایتالیایی تاریخ رئال‌مادرید به شمار می‌آید اما در رئال‌مادرید هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در رختکن با "فابیو کاپلو"، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درگیری لفظی پیدا کرد و همین مساله باعث شد تا نیمکت‌نشین شود.

کاسانو پس از تجربه تلخ رئال‌مادرید به ایتالیا برگشت تا برای سامپدوریا و بعد از آن میلان به میدان رود. او در ادامه به اینتر رفت و الان هم برای پارما بازی می‌کند. او در سال 2003 برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد اما تا الان تنها 35 بار برای آتزوری به میدان رفته است. اختلاف او با مربیان مختلف باعث شده تا کمتر به او فرصت بازی برسد.

این بازیکن 31 ساله بارها اعتراف کرده که بعضی از رفتارهای او اشتباه بوده است و می‌توانست به جایگاهی بهتر از آنچه به آن رسیده، دست یابد.

برخلاف ادعای استقلالی‌ها؛ عملکرد بهتر علی دایی نسبت به فرهاد مجیدی

برخلاف ادعای استقلالی‌ها؛ عملکرد بهتر علی دایی نسبت به فرهاد مجیدی
آمار نشان می دهد كه بر خلاف كری خوانی های رایج در شبكه های اینترنتی، دایی در پرسپولیس عملكرد بهتری نسبت به مجیدی داشته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
آمار نشان می دهد كه بر خلاف كری خوانی های رایج در شبكه های اینترنتی،دایی در پرسپولیس عملكرد بهتری نسبت به مجیدی داشته است.
 
اگرچه فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی كرده اما در دنیای مجازی او همچنان مرد شماره یك آبی ها به شمار می رود. بعضی از طرفداران استقلال در شبكه های اجتماعی اعتقاد دارند سابقه و عملكرد مجیدی در تیم شان در قیاس با ستاره های قرمز بسیار بهتر بوده است. عده دیگر پا را فراتر گذاشتند اعلام كردند امثال دایی، كریمی، مهدوی كیا و باقری در مجموع به اندازه مجیدی در لیگ ایران گل نزدند!
 
از آنجایی كه این بازیكنان سال های زیادی را خارج از ایران سپری كردند به زعم خیلی از طرفداران امروزی فوتبال، آنها سابقه چندانی در لباس پرسپولیس ندارند. اما این همه واقعیت نیست.سایت گل به بررسی دقیق تعداد بازی ها و گل های زده این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس پرداخته  كه این آمار از قرار زیر است.
 
علی دایی : 40 بازی لیگ آزادگان ( 28 گل زده) / 28 بازی لیگ برتر ( 16 گل زده ) / آسیا : 4 بازی و 2 گل زده. در مجموع : 72 بازی و 46 گل زده در .... 5/3 سال حضور پرسپولیس
 
کریم باقری : 25 بازی لیگ آزادگان ( 6 گل زده ) / 178 بازی در لیگ برتر ( 29 گل زده ) / آسیا : 11 بازی و 3 گل زده. در مجموع : 214 بازی و38 گل زده .... در 10 سال حضور پرسپولیس
 
 مهدی مهدوی کیا : 70 بازی لیگ آزادگان ( 22 گل زده) / 27 بازی در لیگ برتر ( 3 گل زده ) / آسیا 14 بازی و 4 گل زده.  درمجموع : 111 بازی و 29 گل زده .... در 5/5 حضور پرسپولیس.
 
علی کریمی : 54 بازی در لیگ آزادگان ( 15 گل زده ) / 61 بازی در لیگ برتر ( 18 گل ) / آسیا : 27 بازی و 10 گل زده. در مجموع : 142 بازی 43 گل زده .... در 6 سال حضور پرسپولیس
 
فرهاد مجیدی : 39 بازی لیگ آزادگان (25 گل زده) / 138 بازی در لیگ برتر ( 46 گل زده ) / آسیا : 43 بازی 21 گل زده. در مجموع : 220 بازی 92 گل زده .... در 7 سال حضور استقلال.
 
همانطور كه می بینید علی دایی در 64 درصد بازی‌های انجام داده  با پیراهن سرخ گل زده و مجیدی تقریبا در 42 درصد بازی های استقلال كه درون زمین بوده موفق به گلزنی شده است.
 

10 عدد از ترسناک ترین فیلم هایی که در هالیوود ساخته نشده است! + تصاویر

فیلم حلقه
دختری که موهای سرش، صورتش را پوشانده است، از برخی دستگاه های تکنولوژیک بیرون می آید؛ این رویداد در فرهنگ ژاپنی متداول می باشد، امّا برای آمریکایی ها کاملا جدید بود.....

 
                                                         
 
 
 
 
 
تنها می توانم از دو فیلم هالیوودی نام ببریم که مرا تا سر حدّ مرگ ترساندند- جن گیر و حس ششم.
امّا در دنیای خارج از هالیوود، فیلم هایی وجود دارند که روزهای احتضار را برایم به دنبال می آورند. نویسندگان و کارگردانان آسیایی در ترساندن انسان ها، بسیار فوق العاده عمل می کنند.
در واقع، اقتباس از این فیلم های ترسناک آسیایی، به رویه ای عادی و نوعی عادت برای هالیوود تبدیل شده است. با وجود خرج های میلیون دلاری و هزاران بیننده منتظر، این فیلم ها ارزش ترس بسیار کمتری نسبت به فیلم های آسیایی دارند و معمولا با شکست روبه رو می شوند. بودجه ساخته یکی از این فیلم های ترسناک در آسیا، کمتر از 10 هزار دلار است.
بهتر است کمی به این افراد کم توقع کمک نماییم؛ و تلاش کنیم تا فروش خوبی در سینماهای جهان داشته باشند.

10. یتیم خانه
 
یتیم خانه
کشور: اسپانیا
کارگردان: خوان آنتونیو بایونا
درباره فیلم: کودکان شیرین ترین موجودات این کره خاکی هستند؛ امّا در عین حال ترسناک ترین آنها نیز به شمار می آیند.
این فیلم متمرکز بر فردی به نام لورا است که با خرید یتیم خانه محبوب دوران کودکی خویش، آرزو دارد تا آن را بازسازی نموده و به محلی دل انگیز برای کودکان ناتوان تبدیل کند. با این حال، لورا ناخواسته تخیل پسر خویش را بیدار می کند که شروع به صحبت درباره دوستی نامرئی می نماید.
پیشرفت فیلم بسیار منحصر به فردتر از شروع آن است؛ اینکه فیلم چگونه توانسته است هنر و ترس را با هم ترکیب نماید. چند کلیشه ترسناک در فیلم وجود دارد، امّا روند فیلم به گونه ای است که ضربان قلب را به شدّت افزایش می دهد.

9. اجازه بده آدم درست وارد شود
 
اجازه بده آدم درست وارد شود
کشور: نروژ
کارگردان: توماس آلفردسون
درباره فیلم: با تمام سر و صداهایی که درباره فیلم گرگ و میش بر پا گشته است، بسیار لذّت بخش است تا فیلمی درباره یک خون آشام واقعی ببینیم که از داستانی بسیار فوق العاده برخوردار است. در بین فیلم هایی که تاکنون درباره خون آشام ها ساخته شده است، این فیلم بهترین است- هم به خاطر شخصیت پردازی و هم فیلمبرداری چشم نوازش.
این فیلم درباره یک دختر 12 ساله آزار دیده و یک دختر 12 ساله دیگری است که مدّت زمان زیادی است، 12 سال سن دارد. مجتمع های دلتنگ کننده سوئدی در طول فصل زمستان، پیچیدگی بیشتر و لایه ضخیم تری از وحشت و ترس را به فیلم می افزاید.

8. ساسپیریا
 
http://www.seemorgh.com/uploads/1391/06/8sc.jpg
کشور: ایتالیا
کارگردان: داریو آرجینتو
درباره فیلم: نگاهی به این عکس کنید. اگر ناگهان چنین شخصیتی را در خانه خود ببینید، ممکن است بخندید، امّا اگر او چاقویی در دست داشته باشد، ممکن است از حال بروید.
این فیلم را در دهه 1970 میلادی ساخته شده است، امّا صحنه های ترسناک آن هنوز وحشت آور می باشد.

7. حلقه
 
حلقه
کشور: ژاپن
کارگردان: هیدیئو ناکاتا
درباره فیلم: دختری که موهای سرش، صورتش را پوشانده است، از برخی دستگاه های تکنولوژیک بیرون می آید؛ این رویداد در فرهنگ ژاپنی متداول می باشد، امّا برای آمریکایی ها کاملا جدید بود.
بنابراین، هنگامی که ساداکاو از تلویزیون به بیرون می خزد، بسیاری از آمریکایی هایی که بیش از یک دستگاه تلویزیون در خانه داشتند، شروع به نابودی آنها کردند.
ژاپنی دیوانه!!!  

6. فصل 9
 
فصل 9
کشور: ایالات متحده آمریکا
کارگردان: براد آندرسون
درباره فیلم: داستان فیلم در یک آسایشگاه روانی دور افتاده اتفاق می افتد. دیدن مکانی از تلویزیون که هیچ چیز درباره اش نمی دانید، می تواند تا حد مرگ ترسناک باشد. سپس وارد آن می شوید و رنگ های کنده شده دیوارها، داستان های عذاب آور بیمارانش را بازگو می نماید. دیوارهای ترک خورده و رنگ های کنده شده، زندگی های فرو ریخته بازیگران اصلی فیلم را منعکس می نماید. هر گوشه سیاهی، رازهای وحشتناکی را در خود نگاه داشته است.
من نمی دانم چرا هر شخصی که عاقل به نظر می رسد می خواهد تاریخ این مکان را کشف نماید؛ امّا راز این مکان از نگاه یکی از نظافت چی ها آشکار می گردد. آنها صداهای چند نفر را می شنوند، که تماما از درون یک شخص بیرون آمده اند؛ یک قاتل.   

Jian Gui5. / چشم
 
چشم
کشور: هنگ کنگ
کارگردان: اوکسید پانگ چان و دنی پانگ
درباره فیلم: وونگ کار مان از زمانی که 2 سال داشته، نابینا بوده است. هنگامی که 18 ساله می شود، عمل پیوند قرنیه را انجام می دهد، بدون آنکه بداند چشم های او چیزهایی را می بیند که دیگران قادر به دیدنش نیستند.
چگونه می شود در این دنیا از چشم های خود فرار کرد؟ تصور کنید که تمام طول زندگی خود چیزی ندیده اید، ناگهان چشمان تان باید این موجودات عجیب را ببیند. واقعا دیوانه کننده است.
نسخه هالیوودی این فیلم با همین نام ساخته شده است.

4. Sigaw/ اکو
 
اکو
کشور: فیلیپین
کارگردان: یام لاراناس
درباره فیلم: بدلیل آنکه با فیلمی آمریکایی اشتباه گرفته نشود، با نام انعکاس صدا روانه بازار فیلم بین المللی شد.
این یکی از معدود فیلم هایی است، مانند یتیم خانه، که توانست روایت فوق العاده ای را همراه با صحنه های ترسناک به بیننده هدیه نماید. این فیلم از آن فیلم هایی نیست که شما را وحشت زده رها نماید. بلکه شما را مجذوب خود خواهد نمود. واقعا فوق العاده است. در ساخت این فیلم، از دستگاه هایی استفاده شده که پیش از آن در هیچ فیلمی بکار برده نشده بود.
هالیوود برای از بین بردن چنین فیلم های ترسناکی، فوق العاده عمل می کند. نمونه ای از این فیلم در هالیوود تولید شده که بسیار ضعیف است.

3. Ju-on/ کینه
 
کینه
کشور: ژاپن
کارگردان: تاکیشی شیموزو
درباره فیلم: داستان فیلم درباره معلمی است که به طرزی وحشیانه زن و پسر کوچکش را به قتل می رساند و دلیل آن تنها حسادت است. معلم پسر تصمیم می گیرد تا به دنبال او بیاید؛ هنگامی که وارد خانه می شود فقط روح مرده مادر او را پیدا می کند. معلم بر اثر حمله قلبی می میرد و خود تبدیل به یک روح می شود.
سال ها پس از آن، مستاجران جدید وارد این خانه شده و همان اشتباه را تکرار می کنند.
هالیوود نسخه ای از این فیلم و با همین نام را ساخته است.

2. ضبط/ قرنطینه
 
ضبط
کشور: اسپانیا
کارگردان: جاموئی بالاگوریو و پاکو پلازا
درباره فیلم:
این فیلم داستان یک خبرنگار شبانه اسپانیایی به نام آنجلا ویدال را از طریق لنز دوربین فیلمبردار او، پابلو، روایت می کند. آنها به دنبال آتش نشانان در یک خانه می روند که می خواهند زنی را نجات دهند. آنها به طبقه بالا می روند تا آن زن را پیدا کنند.
چیزی درباره این فیلم نمی گویم. فقط دیدن این فیلم را از دست ندهید.
از این فیلم نیز هالیوود نسخه ای ساخته است.

1. شاتر
 
شاتر
کشور: تایلند
کارگردان: بانجونگ پیسانکان و پارکپووم وانگپووم
درباره فیلم: همه چیز درباره این فیلم بسیار ساده آغاز می شود. یک عکاس و نامزدش، نورها و تصاویر عجیبی را در عکس هایی می یابند که این عکاش گرفته است. آنها می خواهند علّت آن را بفهمند.
امّا نوآوری این فیلم، سبک ترساندن آن، و فیلمبرداری منحصر به فردش، ترس بیشتری را به شما انتقال می دهد. حس ترسی که ممکن است این اتفاق برای شما هم روی دهد.
و آخر داستان؛ خود پیش بینی کنید!!!


روحانی خطرناکتر از احمدی نژاد است +عکس

روحانی خطرناکتر از احمدی نژاد است +عکس
مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، این موضوع که روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال قرار می دهد و می گوید: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.

در حالی که به نظر می رسد با دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و نزدیک شدن به توافقات هسته ای ، فشارها بر ایران پایان خواهد یافت اما شواهد و قراین نشان می دهد پرونده به اصطلاح حقوق بشر ایران هم عرض با برنامه هسته ای در حال رسیدگی است و بهانه جویی غرب برای کارشکنی در مسیر ایران پایان نخواهد یافت.

در همین راستا پایگاه خبری_ تحلیلی آمریکایی واشنگتن فری بیکن تیتر یک خود را تحت الشعاع قرار گرفتن حقوق بشر در ایران به خاطر پرونده اتمی انتخاب کرد.


این رسانه مساله زندان سیاسی و افزایش اعدام ها همزمان با گفتگوهای هسته ای ایران و ۵+۱ را باعث نگرانی فعالان حقوق بشر عنوان کرده است. این گزارش تاکید می کند آزادی فردی مانند سعید عابدینی باید جزء گفتگوهای غرب با ایران قرار بگیرد. واشنگتن فری بیکن می نویسد اوباما در مکالمه تلفنی خود با حسن روحانی رئیس جمهور ایران مساله آزادی عابدینی و سایر زندانیان را مطرح کرده است.

این رسانه آمریکایی در ادامه از قول مایکل لدین کارشناس ضد ایرانی و عضو بنیاد دفاع از دموکراسی، اینکه روحانی یک اصلاح طلب است را مورد سوال و تردید قرار می دهد و از قول او می نویسد: روحانی در هر صورت، بدتر از احمدی نژاد است.


لدین می افزاید: میزان اعدام ها بالا رفته است و سرکوب مخالفان شدت گرفته است. او {حسن روحانی} اخیرا شروع به بستن روزنامه ها کرده است. او {حسن روحانی} درمورد آزادی زندانیان سیاسی صحبت کرده است ، بعضی از آنها آزاد شدند اما آنها اکنون به زندان برگشته اند
شنبه 25 آبان 1392برچسب:آن,روی,سکه «ظریف», :: 12:5 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

آن روی سکه «ظریف»

«ظریف»
برخورد قاطع و جدی ظریف در ساعات آخر مذاکرات ژنو که پس از ارائه درخواست‌های زیاده‌خواهانه از سوی طرف‌های غربی به‌ویژه فرانسه بروز کرد، باعث تعجب اعضای تیم مذاکره‌کننده 1+5 شده است.

اعضای تیم مذاکره‌کننده می‌گویند ما تا کنون تنها یک روی سکه ظریف را که با لبخندها و شوخ‌طبعی در مذاکرات حاضر می‌شود دیده بودیم و روی دیگر سکه ظریف را در این مذاکره آخر دیدیم

توفیق‌های دور اول مذاکرات شبیه معجزه بود

توفیق‌های دور اول مذاکرات شبیه معجزه بود
در شب عاشورا، دکتر محمدجواد ظریف همچون سایر اقشار مردم، در یکی از مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) حضور یافته بود.

پس از پایان مراسم بازار گرفتن عکس های یادگاری و احوالپرسی داغ بود و وی به رغم عارضه کمردرد، با تمام درخواست ها برای گرفتن عکس یادگاری، موافقت می کرد.

در این میان، خبرنگار جماران وقتی که درخواست مصاحبه را مطرح کرد، وی بی درنگ موافقت کرد.

حاصل این گفت و گوی کوتاه در پی می آید:

آقای دکتر ظریف! با آغاز مذاکرات اخیر در ژنو و انتظاراتی که در روز اول آن ایجاد شد، پس از مخالفت فرانسه و  عدم رسیدن به توافق، دوباره امیدها کمتر شد. با توجه به مذاکرات هفته پیش، آینده مذاکره را چگونه پیش بینی می کنید؟

ما از ابتدا می دانستیم این مذاکرات دشوار و زمان بر است؛ توفیق هایی در مذاکرات قبل حاصل شده بود که به خاطر آنها، امید این بود که مذاکرات به نتیجه برسد. البته آن توفیقات تقریبا شبیه معجزه بود که به این میزان پیشرفت کردیم؛ هنوز هم به نظر من، علی رغم برخی مخالفت هایی که شد و با وجود اینکه مذاکرات بیشتر مدت، بیش از آنکه بین ما و 1+5 باشد، داخل 1+5 بود، اما الحمدلله پیشرفت خوبی داشتیم.
اگر اراده سیاسی و تمایل برای رسیدن به راه حل باشد، هنوز این امکان را داریم که به یاری خدا، ان شاء الله در پایان دوره بعد به توافق برسیم یا اگر نیاز باشد، مقداری بیشتر مذاکره کنیم. ولی مسیر رسیدن به یک تفاهم لااقل برای مرحله اول نسبتا وجود دارد و مسیر مشخص است. امیدوایم که بتوانیم به نتیجه برسیم.پ

گفتید معجزه؛ پیشرفت ها از چه جهت شبیه معجزه بود؟از این جهت که پیشرفتی که ما در طول کمتر از دو ماه مذاکره با 1+5 داشتیم، با میزان پیشرفت در چندین سال گذشته قابل مقایسه نبود. اما از طرف دیگر، کار هنوز دشواری های اساسی دارد و لذا مجبوریم که با آرامش، متانت و دقت پیش رویم.

اما چرا طرف مقابل اینقدر زود، خواست که کار پیش رود؟ اینکه وزرای خارجه آنها خود را به مذاکرات رساندند، آیا این را به ذهن متبادر نمی کند که آنها می خواستند زود کار به سرانجام برسد؟
البته حضور وزرای خارجه دلایل متعددی داشت؛ در مورد برخی، یکی از دلایل حضور شاید این بود که جلوی بعضی پیشرفت ها گرفته شود. لذا باید ببینیم چه می شود!

ما شاهد مخالفت های داخلی با تیم مذاکره کننده هسته ای هستیم؛ نظرتان در این مورد چیست؟
آن هم طبیعی است. هم مخالفت در داخل 1+5 طبیعی است؛ زیرا 6 کشور با مواضع متفاوت هستند و هم مخالفت ها در داخل طبیعی است و گرایش های متفاوتی هست. اما آنچه در داخل توقع داریم این است که همیشه صداقت و توجه به منافع ملی وجود داشته باشد و بر این اساس کار را پیش ببری

شنبه 25 آبان 1392برچسب:باران,کوثری,در,دوران,کودکی + عکس, :: 12:2 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

باران کوثری در دوران کودکی + عکس

باران کوثری در دوران کودکی + عکس
باران کوثری بازیگر سینمای ایران که آخرین ساخته اکران شده اش «من مادر هستم» بود از دوران کودکی به واسطه نسبت خانوادگی اش با پدرش جهانگیر و مادرش پوران درخشنده همواره در کانون توجه قرار داشت و ....

 
 
 
 
باران کوثری بازیگر سینمای ایران که آخرین ساخته اکران شده اش «من مادر هستم» بود از دوران کودکی به واسطه نسبت خانوادگی اش با پدرش جهانگیر و مادرش پوران درخشنده همواره در کانون توجه قرار داشت و نخستین بار زمانی که شش ساله بود در «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش فرهنگ ایفای نقش کرد. تصویر زیر یکی از تصاویری است که در دوران کودکی از وی گرفته شده است.

اعترافات زوج جوان به قتل معاون وزیر صنعت

 قتل معاون وزیر صنعت
زوج جنایتکار که به اتهام قتل معاون سابق وزیر صنعت دستگیر شده اند، در نخستین اعترافات خود با قبول اتهاماتشان به تشریح نحوه قتل پرداختند.

 جسد صفدر رحمت آبادی ساعت ۲۰ و ۴ دقیقه یکشنبه گذشته در خودرویش در خیابان گلبرگ کشف شد. عامل جنایت با شلیک دو گلوله به سر معاون وزیر صنعت او را به قتل رسانده بود. بررسی صحنه جنایت نشان می‌داد، قاتل در داخل خودرو نشسته و به سوی قربانی شلیک کرده بود.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده  و با ردیابی های خود به یکی از بستگان پدری مقتول ظنین شده و او را همراه همسرش در شرق تهران دستگیر کردند.

متهمان در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جنایتی شدند. مرد جوان در ادامه لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: مرحوم رحمت آبادی از بستگان پدری ام بود. من و همسرم 10 سال قبل پس از ازدواج به تهران آمده و در شرق تهران ساکن شدیم. از چندی قبل با مقتول اختلافاتی داشتم و به دنبال راهی برای انتقام بودم. روز حادثه با تهیه اسلحه از همسرم خواستم که با مرحوم رحمت آبادی قرار بگذارد. حدود ساعت هشت شب به محل قرار در خیابان گلبرگ رسیدیم. همسرم بر روی صندلی جلوی خودرو نشست و من پشت سر مقتول نشستم. پس از کمی صحبت اسلحه را به سمت سر مقتول گرفته و دو گلوله شلیک کردم.

وی ادامه داد: به خاطر سر و صدار خیابان کسی متوجه شلیک نشد. سریع از ماشین پیاده شده و به خانه بازگشتیم که قبل از فرار ماموران ما را دستگیر کردند.

زن جوان نیز با تائید اعترافات همسرش گفت: شوهرم از من خواست با مرحوم رحمت آبادی تماس گرفته و از او بخواهم برای حل مشکلی که دارم قراری بگذارد. مقتول نیز برای حل مشکل ما و بدون اطلاع از نقشه شوهرم در محل قرار حاضر شد.همسرم به خاطر اختلافاتی که با مقتول داشت مرا وارد این جنایت کرد.

یک مقام آگاه در این خصوص گفت: با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده می شود
شنبه 25 آبان 1392برچسب:توصیه,هایی,کاملا,زنانه!, :: 11:58 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

توصیه هایی کاملا زنانه!

توصیه هایی کاملا زنانه!
یکی از مشکلات شایعی که شلوارهای تنگ برای خانم‌ها ایجاد می‌کند عفونت‌های قارچی است.

دوچرخه سواری و اسب‌سواری برای خانم‌ها معمولا مشکلی ایجاد نمی‌کند، تنها ممکن است حین انجام این فعالیت‌ها مو وارد پوست شده و آبسه‌ای دردناک ایجاد کند. این بیماری «Jeep Disease» یا بیماری جیپ سواران نام دارد زیرا بیشتر کسانی که جیپ سواری می‌کنند به آن دچار می‌شوند. درمان آن نیز معمولا با جراحان است. جدا از این بیماری، قرار گرفتن طولانی مدت روی موتور، دوچرخه و اسب می‌تواند به علت بسته بودن فضا، عفونت‌ها را تشدید کند اما اگر سواری مختصر و برای مثال یک تا دو ساعت باشد مشکلی پیش نخواهد آمد.

قدرت باروری همیشه موضوع داغ محافل علمی بوده، به‌خصوص اکنون که پیشرفت‌های بشری و ماشینی شدن زندگی به نوعی این قدرت را در افراد کاهش داده است، محققان بار دیگر سایر عوامل محیطی موثر بر باروری و سلامت بدن را مورد بحث قرار داده‌اند. در یکی از تحقیقات اخیر آمده است که پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه جریان خون دستگاه تناسلی را مختل می‌کند! همین یک جمله کافی بود تا باعث شود نظر یکی از برترین متخصصان نازایی را در این خصوص و مسائل مشابه جویا شویم و حقیقت و شایعه را از هم جدا کنیم.

شلوارهای تنگ عفونت‌ها را تشدید می‌کند
یکی از مشکلات شایعی که شلوارهای تنگ برای خانم‌ها ایجاد می‌کند عفونت‌های قارچی است. این شلوارها مانع از تبخیر می‌شوند و وقتی ناحیه تناسلی مرطوب باشد احتمال بروز عفونت‌های قارچی از قبیل «کاندیدیاز» بیشتر می‌شود. علاوه براین، عفونت‌های میکروبی ناحیه مقعد در محیط مرطوب راحت تر می‌توانند به قسمت جلو بیایند و تکثیر پیدا کنند. از طرف دیگر این شلوارها به علت سایشی که با ریشه موها دارند به خصوص موهایی که قبلا اپیلاسیون شده اند و کوتاه هستند، ممکن است باعث ایجاد عفونت در ریشه موها شوند. این عفونت «فولیکولیت» نام دارد و به صورت جوش چرکی دردناک خود را نشان می‌دهد.

لباس زیر تنگ هم نپوشید!
لباس زیرهای تنگ و آنهایی که از جنس شیمیایی هستند معمولا ظاهر قشنگ تری دارند اما تنگ بودن و عدم امکان بخار شدن رطوبت و جنس‌های شیمیایی به کار رفته در آنها می‌توانند شما را به دردسر بیندازند. الیاف طبیعی مانند پنبه معمولا خلل و فرج کوچکی دارند که اجازه می‌دهند رطوبت تبخیر شود اما این خلل و فرج در الیاف شیمیایی یا کم هستند یا اصلا وجود ندارند بنابراین عفونت‌ها تشدید می‌شوند. علاوه براین مواد شیمیایی به کار رفته در آنها ممکن است حساسیت‌زا باشند. درکل لباس زیرهای تنگ می‌توانند فولیکولیت یا همان عفونت ریشه مو و سایر عفونت‌ها را تشدید کنند.

شستن لباس زیر راه و رسم مخصوص دارد!
هر بار که لباس زیر یا هر لباس جدید دیگری خریداری می‌کنید باید آن را قبل از استفاده بشویید. اگر جنس لباس از نخ باشد می‌توانید آن را با درجه حرارت بالا حدود ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتی‌گراد بشویید اما بیشتر الیاف شیمیایی در این دما فرم اولیه و حالت کش دارشان را از دست می‌دهند بنابراین این لباس‌ها را بهتر است برای اولین بار در دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه شست‌وشو دهید. نکته دیگر اینکه لباس‌های زیر را قبل از شست‌وشو از سایر لباس‌ها جدا کنید و لباس زیر هر گروه سنی و جنسی را جدا از هم داخل ماشین لباسشویی بیندازید. پس از شست‌وشو نیز بهتر است آنها را جلوی آفتاب خشک کنید. در صورت امکان قسمت وسط آنها را نیز اتو بکشید.

بعد یک ساعت از جای خود بلند شوید!
نشستن‌های طولانی مدت و بی حرکت می‌تواند احتمال ایجاد عفونت‌های قارچی را در خانم‌ها بیشتر کند، به همین دلیل توصیه می‌شود خانم‌هایی که شغل‌های پشت میزی دارند و مجبورند ساعت‌های طولانی در یک مکان بنشینند همیشه همراه با خود محلول شست‌وشو بانوان داشته باشند و یک یا دوبار در روز از آن استفاده کنند یا اینکه اگر ممکن است در هر ساعت یک بار حداقل از جای خود بلند شوند و برای ۵ دقیقه راه بروند. این راه رفتن خود باعث تهویه و کاهش احتمال عفونت می‌شود.

گرمای زیاد، واریس و بواسیر را تشدید می‌کند
گرما به اندازه‌ای که برای آقایان مضر است برای خانم‌ها خطر ندارد. برخلاف تخمدان‌ها در خانم‌ها، بیضه‌ها در آقایان خارج از بدن قرار دارد و دمایشان باید کمتر از ۳۷ درجه سانتی‌گراد باشد. با این حال استفاده از درجه حرارت بالا برای خانم‌ها نیز توصیه نمی‌شود. از این لحاظ که بالا رفتن درجه حرارت معمولا باعث می‌شود رگ‌های پا نیز درجه حرارت‌شان بالا رود و درنتیجه هم در ناحیه تناسلی و هم در سطح پاها احتمال ایجاد واریس افزایش می‌یابد. این واریس‌ها حتی ممکن است در بارداری با خونریزی همراه باشند. استفاده از صندلی‌های گرمکن‌دار اتومبیل نیز اگر مکرر و طولانی باشد می‌تواند واریس و بواسیر را در خانم‌ها تشدید کند بنابراین بهتر است گرمکن همیشه روشن نباشد و به مدت زیاد استفاده نشود. درمقابل گرما، سرما به تنهایی مشکلی برای ناحیه تناسلی خانم‌ها ایجاد نمی‌کند.

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 123424
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ