بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان

فرهاد مجیدی در حرم امام رضا (ع)+ عکس

فرهاد مجیدی
کاپیتان سابق استقلال در این روزهایی که در سکوت خبری است، سعی کرده فعالیتش را در اینستاگرامش قطع نکند. وی این تصویر را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.



آشنایی با همگروه‌های ایران در جام‌جهانی

همگروه‌های ایران
آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین سه تیمی هستند که ایران در جام‌جهانی 2014 با آنها پیکار خواهد کرد.

قرعه‌کشی جام‌جهانی برزیل انجام و ایران در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد. در زیر نگاهی به تیم‌های همگروه ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل می‌اندازیم.

آرژانتین:

سرگروه آمریکای جنوبی نیازی به معرفی ندارد. آرژانتین در دور مقدماتی موفق شد قاطعانه به جام‌جهانی صعود کند. آنها با گلزنی‌های "لیونل مسی" و "گونسالو هیگواین" صعود خود را به جام‌جهانی خیلی زود قطعی کردند.

سرمربی: آلخاندرو سابه‌یا

جمعیت: 42 میلیون نفر

افتخارات در جام‌جهانی: 2 قهرمانی 1978 و 1986

کاپیتان: خاویر ماسکرانو (بارسلونا)

ستاره: لیونل مسی (آرژانتین)

شانس قهرمانی: 2 به 11

آرژانتینی‌ها آخرین باری که توانستند قهرمان جهان شوند در سال 1986 بود که با جادوی "مارادونا" به این مهم دست یافتند. چهار سال بعد آرژانتین در جام‌جهانی 90 بر سکوی دوم ایستاد اما پس از آن دوران افت فوتبال آلبی‌سلسته شروع شد و این تیم تا پایان سال 2002 عملکرد چندان خوبی در جام‌جهانی نداشت. آرژانتین با هدایت "پکرمن" در جام‌جهانی 2006 توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما در نهایت به سد آلمان برخورد کرد و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از جام جهانی وداع کند. آرژانتینی‌ها در جام جهانی 2010 با هدایت مارادونا توانستند صعودی قاطعانه داشته باشند. آن‌ها توانستند کره جنوبی، نیجریه و یونان را شکست داده و قاطعانه به دور دوم جام جهانی صعود کند. آرژانتین در دور دوم به مصاف مکزیک رفت و با درخشش کارلوس توس موفق شد 3 بر یک این تیم را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند اما در این مرحله آلمان موفق شد با 4 گل این تیم را تحقیر کند تا آرژانتین با جام جهانی وداع کند.

نیجریه:

جمعیت: 17 میلیون نفر

افتخارات در جام جهانی: حضور در دور دوم جام جهانی 1994 و 1998

سرمربی: استفان کشی که مانند کارلوس کی‌روش از سال 2011 هدایت نیجریه را بر عهده داشته است. این سرمربی 51 ساله در زمان بازیگری مدافع بود.

ستاره: یان اوبی میکل (چلسی) هافبک باسابقه تیم ملی نیجریه مدت‌ها در تیم چلسی به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌کند.

نیجریه تیمی مستحکم در قاره آفریقا بود که موفق شد در گروه F بالاتر از تیم‌های مالاوی، کنیا و نامیبیا به دور نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند و در آنجا موفق شد با نتیجه 4 بر یک اتیوپی را از پیش رو بردارد تا مسافر برزیل شود. هرچند نیجریه با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما ستاره‌هایی نظیر "احمد موسی" یا "اوبی‌ میکل"،‌ "ویکتور آنی‌کبه" ستاره‌های این تیم محسوب می‌شوند. همچنین آنها در خط حمله "شولا آمه اوبی" را دارند که وظیفه گلزنی نیجریه را بر دوش می‌کشد.

بوسنی:

بوسنی برای اولین بار است که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. کشوری با تنها 4 میلیون جمعیت موفق شد با قرار گرفتن در رده نخست گروه خود بالاتر از یونان به جام جهانی صعود کند و یونان را به پلی‌آف بفرستد.

ستاره تیم فوتبال بوسنی "ادین ژکو" محسوب می‌شود که در تیم منچسترسیتی یک مهاجم قابل است. آن‌ها که تاکنون طعم حضور در جام جهانی را نچشیده‌اند امیدوار هستند تا بتوانند زیر نظر سافت سوسیچ شگفتی‌ساز شوند.

جمعیت: 4 میلیون نفر

سرمربی: سافت سوسیچ

ستاره: ادین ژکو

کاپیتان: امیل اسپاسیچ و میرالم پیانیچ
دو شنبه 5 آذر 1392برچسب:سحر,قریشی,استقلالی+ عکس, :: 11:7 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

سحر قریشی استقلالی+ عکس

سحر قریشی
در این تصویر سحر قریشی بازیگر مطرح تلویزیون و سینمای کشورمان را با شال استقلال مشاهده می کنید.

دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:استقلال,برد,پرسپولیس,قهرمان,شد, :: 11:8 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

استقلال برد پرسپولیس قهرمان شد

استقلال
پرونده نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر استقلال برابر ملوان بسته شد. بدین ترتیب استقلال فرصت قهرمانی در نیم فصل را از دست داد.

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد با برتری یک بر صفر برابر ملوان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را با پیروزی تمام کند. این تیم در صورتی که می‌توانست با اختلاف دو گل ملوان را شکست دهد، صدر جدول را از پرسپولیس پس می‌گرفت و قهرمانی نیم فصل را از آن خود می‌کرد اما این اتفاق برای استقلال رخ داد.

تک گل این بازی را حنیف عمران‌زاده در دقیقه 31 به ثمر رساند.

نیمه نخست

استقلالی‌ها این بازی را بسیار بهتر از حریف خود آغاز کردند و در همان دقایق اول نشان دادند که جز پیروزی از این بازی چیز دیگری نمی‌خواهند. اولین صحنه حساس بازی در دقیقه 7 رقم خورد. در این لحظه علیرضا نیکبخت واحدی روی سانتر زیبای هم‌تیمی‌هایش ضربه سر خوبی را به سمت دروازه ملوان زد اما دروازه‌بان تیم مهمان به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقیقه 12 ملوانی‌ها این حمله استقلال را جبران کردند. امیرحسین فشنگچی در این لحظه از سمت راست زمین خودی نفوذ کرد و سانتر نرمی به روی دروازه استقلال انجام داد. اما مهدی رحمتی توپ او را مهار کرد.

دو دقیقه بعد مهاجم ملوان با مهدی رحمتی تک به تک شد اما داور بازی را به نشانه آفساید متوقف کرد.

دقیقه 23 بار دیگر مهاجم ملوان با پاس عمقی هم‌تیمی‌هایش با رحمتی تک به تک شد اما این بار پشتش به دروازه بود تا به خود بیاید، موقعیت را از دست رفته دید تا حاصل ملوان از این حرکت، تنها یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه باشد. ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ملوان را مازیار زارع به سمت دروازه استقلال شلیک کرد اما شوت محکم او به مدافعان برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه بازی هر دو تیم حملات پراکنده‌ای به روی دروازه یکدیگر داشتند که سهم استقلالی‌ها بیش از حریف بود.

دقیقه 27 آندرانیک تیموریان از سمت چپ دروازه ملوان توپی را سانتر کرد اما محمد قاضی به جای زدن توپ با سر، سر دروازه‌بان ملوان را نشانه گرفت. برخورد این دو بازیکن با هم باعث شد که بازی یک دقیقه‌ای متوقف شود.

استقلال یک – ملوان صفر: در دقیقه 31 برخورد مدافع ملوان با نیکبخت واحدی در کنار خط طولی زمین یک ضربه ایستگاهی را نصیب استقلال کرد. این ضربه را آندرانیک تیموریان به روی دروازه فرستاد تا حنیف عمران‌زاده با یک ضربه سر مطمئن دروازه ملوان را باز کند.

نیمه دوم

دقیقه 55 استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی در کناره‌های محوطه جریمه ملوان شد. این ضربه را آندرانیک تیموریان به صورت زمینی و رو به بیرون فرستاد و نکونام به خوبی این توپ را تکل کرد و به صورت تک ضربه به سمت دروازه ملوان شوت کرد اما توپش با برخورد با دو نفر به آرامی در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه 57 مازیار زارع از ملوان از شلوغی پشت محوطه جریمه استقلال و با گذشتن از سد چند مدافع در موقعیت بسیار خوب قرار گرفت اما شوت زمینی و محکمش به مدافع استقلال برخورد کرد تا برای او فقط آه و حسرت در پی داشته باشد.

دقیقه 64 استقلالی‌ها بار دیگر صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. این بار هم تیموریان توپ را از فاصله 45 متری خیلی نرم به روی دروازه ملوان فرستاد. مهاجمان استقلال روی این توپ اثر گذاشتند اما در حالی که دو مهاجم آبی پوش در برابر دروازه خالی ملوان بودند، توپ از جلوی‌شان عبور کرد و وارد دروازه نشد.

دقیقه 66 مازیار زارع پاس عمقی زیبایی را برای فشنگچی فرستاد. این بازیکن روی خط محوطه جریمه در عرض حرکت کرد و به سمت دروازه استقلال شوت زد. اما شوتش درست به جایی رفت که مهدی رحمتی انتظارش را می‌کشید.

دقیقه 78 جی‌لوید ساموئل از سمت راست استقلال نفوذ کرد و در نزدیکی‌های خط عرضی زمین به روی دروازه ملوان سانتر کرد اما دروازه‌بان انزلی‌چی‌ها توپ را گرفت.

دقیقه 81 مهدی دغاغله از ملوان به سمت دروازه استقلال شوت زد اما توپش با برخورد به مدافع به کرنر رفت.

چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:مازراتی,علی,دایی+ عکس, :: 10:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مازراتی علی دایی+ عکس

علی دایی
علی دایی سرمربی پرسپولیس در تمرین دو روز قبل با یک مازراتی وارد محل تمرین شد.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های ورزشی 1392/08/25

روزنامه ورزشی
صفحه نخست روزنامه های ورزشی.









شنبه 25 آبان 1392برچسب:اولادی,با,استقلال,رسما,امضا,کرد, :: 12:17 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

اولادی با استقلال رسما امضا کرد

اولادی
مهاجم سابق پرسپولیس با استقلال قرارداد رسمی امضا کرد.

مهرداد اولادی با حضور در دفتر علی فتح الله زاده با مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داشت پس از مذاکرات نهایی با این تیم قرارداد یک سال و نیمه ای امضا کرد.

وی در هیئت فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد خود را به ثبت رساند. وی در نیم فصل اول بازیکن تیم نفت تهران بود.

نکونام در آستانه کسب دو افتخار تاریخی

نکونام
کاپیتان تیم ملی شانس رسیدن به دو موفقیت تاریخی را دارد.

 
 
جواد نکونام روز گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از سه گزینه اصلی برای انتخاب مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شد.

وی باید با دو نماینده کره جنوبی و چین رقابت کند و این در حالی است که سال گذشته بازیکنی از کره مرد سال آسیا شد تا شانس نمایندگان ایران و چین بیشتر باشد.

از سوی دیگر هر چند بازیکن چینی با تیمش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نخست رسید اما از حضور در جام جهانی باز ماند، اتفاقی که برای نکونام رخ داده و شانس بالایی برای کسب عنوان مرد سال آسیا دارد.

این تنها موفقیت تاریخی نیست که در انتظار نکونام است چرا که بازیکن ملی پوش استقلال این فرصت را دارد تا رکورد بیشترین بازی ملی که در اختیار علی دایی است را بشکند.

نکونام تاکنون 140 بازی ملی انجام داده و تنها 10 بازی تا شکستن رکورد 149 بازی ملی علی دایی فاصله دارد که با توجه به دو بازی باقیمانده در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، حداقل سه بازی در جام جهانی و چند بازی دوستانه این فرصت را دارد که طی یک سال آینده به این مهم دست یابد.
شنبه 25 آبان 1392برچسب:خوشحالی,ووشوکار,زن,ایرانی+ عکس, :: 12:16 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

خوشحالی ووشوکار زن ایرانی+ عکس

ووشوکار زن
خوشحالی ووشوکار زن ایرانی پس از پیروزی.

شنبه 25 آبان 1392برچسب:باجیجامپیگ,زنان+ عکس, :: 12:15 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

باجیجامپیگ زنان+ عکس

باجیجامپیگ
باجیجامپیگ زنان در ایران.

10 ستاره‌ای که استعدادشان را بر باد دادند

10 ستاره‌
"یورو اسپورت" در گزارشی از 10 ستاره فوتبال که تصمیم‌های نادرست باعث نابودی‌شان شد، پرده برداشت.

 
 
 
 
 
ستاره برخی از استعدادهای جهان فوتبال خیلی زود افول می‌کند اما ستاره بعضی دیگر حتی تا چهل سالگی هم می‌درخشد. این سوال به ذهن می‌رسد که چرا بعضی از ستارگان خیلی زود مسیر فوتبالی آنها تمام می‌شود؟ این سوال می‌تواند پاسخ‌های زیادی داشته باشد. بعضی از بازیکنان نظم و دیسیپلین ورزشی را رعایت نمی‌کنند. برخی در گرداب مواد نیروزا فرو می‌روند و سرانجام تعدادی را هم پول به نابودی می‌کشاند. در همه این حالت‌ها یک نقطه مشترک وجود دارد و آن "حماقت" است که انواع گوناگونی دارد و همه جنبه‌های زندگی یک فرد را دربرمی‌گیرد و او را به نیستی و تباهی می‌کشاند.

"یورو اسپورت" در گزارشی از 10 ستاره فوتبال نوشت که بدون حماقت به جایگاهی شایسته‌تر از آنچه به آن دست یافتند، می‌رسیدند.

1- پل گاسکوین

یکی از ستاره‌های تیم ملی فوتبال انگلیس در دهه «90» بود که سهم بسزایی در صعود این تیم به نیمه نهایی جام جهانی 1990 داشت. او چنانچه قدر خود را می‌دانست می‌توانست در بهترین تیم‌های باشگاهی جهان بازی کند. کشیده شدن "کاسگوین" به مصرف مشروبات الکلی در سال 1998 او را از فهرست "سه‌شیرها" در جام‌جهانی 98 دور کرد. این هافبک جنگنده در سال 2004 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. او الان هم از مصرف زیاد مشروبات الکلی رنج می‌برد.

2- اریک کانتونا

"سلطان" واژه‌ای که تماشاگران شیاطین سرخ برای خطاب قرار دادن ستاره فرانسوی خود به کار می‌بردند. او از بهترین بازیکنان جهان در دهه 90 بود. از "کانتونا" رفتارهای عجیبی سر می‌زد تا جایی که یک بار تماشاگری را در جریان بازی زیر لگد گرفت و مدتی محروم شد. او همچنین با فدراسیون فوتبال فرانسه به مشکل برخورد و از سال 1995 دیگر برای این تیم به میدان نرفت. کانتونا به یک باره در تصمیمی عجیب در حالی که 31 سال بیشتر سن نداشت، از مستطیل سبز خداحافظی کرد. چه بسا این ستاره فرانسوی الان از تصمیم عجولانه خود پشیمان باشد.

3- رونالدینیو

جادوگر برزیلی که در آغاز هزاره سوم بارسلونا را به دوران اوج برگرداند و دو بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. "رونالدینیو" می‌توانست سال‌های سال به درخشش خود با پیراهن آبی‌-اناری‌ها ادامه دهد اما علاقه زیاد او به مهمانی‌های شبانه باعث شد در حالی که تنها 30 سال سن بیشتر نداشت افت کند و در نهایت از بارسلونا کنار گذاشته شود و به میلان برود. رونالدینیو عاشق شب‌زنده‌داری بود. او در میلان هم دوام نیاورد و به فوتبال کشورش برگشت تا سال‌های آخر بازیگریش را در آنجا دنبال کند.

4- ماریو بالوتلی

اگر بگوییم سوپر ماریو با استعدادی که دارد می‌تواند "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را پشت سر گذارد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود، بزرگنمایی نکرده‌ایم ولی حماقت‌ و کارهای عجیب این مهاجم سیاه چرده تمامی ندارد و همین مساله باعث شده تا بیشتر از این که در زمین فوتبال باشد در سکوها حضور داشته باشد.

"ژوزه مورینیو" که سابقه کار با "بالوتلی" را دارد قصه جالبی را درباره او نقل می‌کند. او می‌گوید: اینتر از نبود مهاجم رنج می‌برد. تنها مهاجمی که در اختیار داشتیم ماریو بالوتلی بود. او در دیداری کارت زرد اول خود را در نیمه اول دریافت کرد. در 14 دقیقه‌ از 15 دقیقه‌ وقت استراحت در رختکن با بالوتلی صحبت کردم و به او نسبت به دریافت کارت زرد دوم هشدار دادم، چرا که مهاجم دیگری نداشتیم و نمی‌خواستم تیمم 10 نفره شود اما ماریو به محض این که بازی شروع شد کارت زرد دوم خود را دریافت که و از بازی اخراج شد!

بالوتلی در منچسترسیتی حاشیه‌های زیادی داشت. آتش زدن منزل، درگیری با روبرتو مانچینی، کشیدن سیگار و قلیان و درگیری با داوران و بازیکنان تنها بخشی از حاشیه‌های تمام‌نشدنی آقای حاشیه است. بدون شک اگر جایزه‌ای به احمق‌ترین بازیکن جهان داده می‌شد بالوتلی برازنده‌ترین فرد بود.

5- لوئیس سوآرس

بدون شک یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است اما در عین حال از حاشیه‌سازترین مهاجمان هم به شمار می‌آید. او در سال 2012، 25 بازی محروم شد بدون آن که این محرومیت‌ها به خاطر کارت قرمز باشد. توهین نژادی به "پاتریس اورا" و گاز گرفتن دست "برانیسلاو ایوانوویچ" از رفتارهای احمقانه این مهاجم اروگوئه‌ای است. معلوم نیست که مهاجم لیورپول به دنبال چیست.

6- آلکساندرو پاتو

"پاتو" جزو برزیلی‌های بی‌انضباط دهه اخیر است. اردک لقبی است که برزیلی‌ها برای پاتو انتخاب کرده‌اند. او در میلان بارها با آسیب مواجه شد و کار را از سکوها دنبال کرد اما احمقانه‌ترین تصمیمی که گرفت ترک میلان و بازگشت به فوتبال برزیل بو؛ آن هم در حالی که تنها 24 سال سن داشت. بازگشت پاتو به برزیل به معنای پایان دوران درخشش این مهاجم بااستعداد بود. حتی علاقه او به دختر برلوسکونی باعث نشد تا او از تصمیم عجیب خود دست بکشد.

7- ساموئل اتوئو

"اتوئو" سال‌های خوبی را با بارسلونا و اینتر پشت سر گذاشت و موفق شد با این دو تیم سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. انگار این مهاجم کامرونی با این سه جام اشباع شده بود؛ چرا که تصمیم گرفت به پیشنهاد سرسام‌آور باشگاه آنژی‌ ماخاچ‌کالا روسیه موافقت کند و نشان دهد که پول را به ادامه فوتبال حرفه‌ای ترجیح می‌دهد. بعد از آن که باشگاه آنژی ماخاچ‌کالا روسیه ورشکست شد، اتوئو مجبور شد از این تیم جدا شود و به چلسی بپیوندد. او در روسیه دو سال ناامیدکننده را پشت سر گذاشت؛ دو سالی که باعث افت فوتبالی او شد. او الان در چلسی هم نیمکت‌نشین است و کمتر به بازی گرفته می‌شود. این نشان می‌دهد که تصمیم اتوئو در پیوستن به آنژی ماخاچ کالا حماقتی بیش نبود.

8- آدریانو

باور می‌کنید یا نه اما این حقیقت دارد که ستاره سابق اینتر در حالی که 31 سال بیشتر سن ندارد، بدون تیم است. آدریانو که یکی از بهترین مهاجمان اینتر به شمار می‌آمد و این تیم را با گل‌های زیاد خود دو بار قهرمان اسکودتو کرد از همان مشکل "رونالدینیو" رنج می‌برد و آن شرکت در پارتی‌های شبانه و نوشیدن مشروبات الکلی است. وزن "آدریانو" به خاطر مصرف زیاد این نوشیدنی‌ها زیاد شده و به طور کلی بدن او دیگر جوابگوی فوتبال حرفه‌ای نیست.

9- رادامل فالکائو

در دو فصل که برای آتلتیکو مادرید به میدان رفت فوق‌العاده‌ بود. او توجه همه تیم‌های صاحب نام اروپایی را به خود جلب کرده بود اما در میان ناباوری همگان ترجیح داد تا به موناکو برود؛ تیمی که تازه به لیگ برتر فرانسه راه یافته است. رئال مادرید و بارسلونا دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا علاقه زیادی به جذب "فالکائو" داشتند. او می‌توانست با پیوستن به این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا بدرخشد اما پول زیاد را به تیم باشگاهی معتبر ترجیح داد و سرانجام به فوتبال فرانسه رفت.

10- آنتونیو کاسانو

می‌توانست سال‌های سال بهترین بازیکن فوتبال ایتالیا باشد. او در سال 2006 افتخار پوشیدن پیراهن رئال‌مادرید را به دست آورد. در آن زمان ستاره‌های زیادی همچون "رونالدو" و "زیدان" و "بکام" در رئال‌مادرید بازی می‌کردند. "کاسانو" پس از "پانوچی" گران‌ترین بازیکن ایتالیایی تاریخ رئال‌مادرید به شمار می‌آید اما در رئال‌مادرید هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند. او در رختکن با "فابیو کاپلو"، سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درگیری لفظی پیدا کرد و همین مساله باعث شد تا نیمکت‌نشین شود.

کاسانو پس از تجربه تلخ رئال‌مادرید به ایتالیا برگشت تا برای سامپدوریا و بعد از آن میلان به میدان رود. او در ادامه به اینتر رفت و الان هم برای پارما بازی می‌کند. او در سال 2003 برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد اما تا الان تنها 35 بار برای آتزوری به میدان رفته است. اختلاف او با مربیان مختلف باعث شده تا کمتر به او فرصت بازی برسد.

این بازیکن 31 ساله بارها اعتراف کرده که بعضی از رفتارهای او اشتباه بوده است و می‌توانست به جایگاهی بهتر از آنچه به آن رسیده، دست یابد.

برخلاف ادعای استقلالی‌ها؛ عملکرد بهتر علی دایی نسبت به فرهاد مجیدی

برخلاف ادعای استقلالی‌ها؛ عملکرد بهتر علی دایی نسبت به فرهاد مجیدی
آمار نشان می دهد كه بر خلاف كری خوانی های رایج در شبكه های اینترنتی، دایی در پرسپولیس عملكرد بهتری نسبت به مجیدی داشته است.

 
 
 
 
 
 
 
 
آمار نشان می دهد كه بر خلاف كری خوانی های رایج در شبكه های اینترنتی،دایی در پرسپولیس عملكرد بهتری نسبت به مجیدی داشته است.
 
اگرچه فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی كرده اما در دنیای مجازی او همچنان مرد شماره یك آبی ها به شمار می رود. بعضی از طرفداران استقلال در شبكه های اجتماعی اعتقاد دارند سابقه و عملكرد مجیدی در تیم شان در قیاس با ستاره های قرمز بسیار بهتر بوده است. عده دیگر پا را فراتر گذاشتند اعلام كردند امثال دایی، كریمی، مهدوی كیا و باقری در مجموع به اندازه مجیدی در لیگ ایران گل نزدند!
 
از آنجایی كه این بازیكنان سال های زیادی را خارج از ایران سپری كردند به زعم خیلی از طرفداران امروزی فوتبال، آنها سابقه چندانی در لباس پرسپولیس ندارند. اما این همه واقعیت نیست.سایت گل به بررسی دقیق تعداد بازی ها و گل های زده این بازیکنان در استقلال و پرسپولیس پرداخته  كه این آمار از قرار زیر است.
 
علی دایی : 40 بازی لیگ آزادگان ( 28 گل زده) / 28 بازی لیگ برتر ( 16 گل زده ) / آسیا : 4 بازی و 2 گل زده. در مجموع : 72 بازی و 46 گل زده در .... 5/3 سال حضور پرسپولیس
 
کریم باقری : 25 بازی لیگ آزادگان ( 6 گل زده ) / 178 بازی در لیگ برتر ( 29 گل زده ) / آسیا : 11 بازی و 3 گل زده. در مجموع : 214 بازی و38 گل زده .... در 10 سال حضور پرسپولیس
 
 مهدی مهدوی کیا : 70 بازی لیگ آزادگان ( 22 گل زده) / 27 بازی در لیگ برتر ( 3 گل زده ) / آسیا 14 بازی و 4 گل زده.  درمجموع : 111 بازی و 29 گل زده .... در 5/5 حضور پرسپولیس.
 
علی کریمی : 54 بازی در لیگ آزادگان ( 15 گل زده ) / 61 بازی در لیگ برتر ( 18 گل ) / آسیا : 27 بازی و 10 گل زده. در مجموع : 142 بازی 43 گل زده .... در 6 سال حضور پرسپولیس
 
فرهاد مجیدی : 39 بازی لیگ آزادگان (25 گل زده) / 138 بازی در لیگ برتر ( 46 گل زده ) / آسیا : 43 بازی 21 گل زده. در مجموع : 220 بازی 92 گل زده .... در 7 سال حضور استقلال.
 
همانطور كه می بینید علی دایی در 64 درصد بازی‌های انجام داده  با پیراهن سرخ گل زده و مجیدی تقریبا در 42 درصد بازی های استقلال كه درون زمین بوده موفق به گلزنی شده است.
 
شنبه 18 آبان 1392برچسب:پوستر,ورزشی,فرهاد,مجیدی, :: 11:37 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پوستر ورزشی- فرهاد مجیدی

پوستر مجیدی
فرهاد مجیدی پس از بازی با مس کرمان در ورزشگاه آزادی کفش‌هایش را آویخت. مجیدی در استادیوم آزادی و در کنار هواداران استقلال، برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.
 
                                                    ((تقدیم به همه استقلالی ها))
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پژمان,جمشیدی,کنسرت,رضا,یزدانی+ عکس, :: 9:29 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پژمان جمشیدی در کنسرت رضا یزدانی+ عکس

پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی در کنسرت.



دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پیغام,رئیس,جمهور,برای,علی,دایی, :: 9:27 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیغام رئیس جمهور برای علی دایی

علی دایی
حسن روحانی در پیامی كه برای سرمربی پرسپولیس فرستاد از او خواست تا وی مسئولیت وزارت ورزش را بپذیرد.

 
 
 
 
 
 
 
در حالی که طی روزهای گذشته اسامی افراد زیادی برای به دست گرفتن سکان  وزارت ورزش و جوانان مطرح است اما یکی از نزدیکان دایی خبر از ابراز تمایل رییس جمهور برای سپردن وزارت وزش و جوانان به دایی داد.

این خبر در حالی از سوی این فرد نزدیک به دایی که در دوران سرمربیگری او در تیم ملی هم کنار او قرار داشت عنوان شد که افرادی چون دکتر دادکان، شریعتمداری و اکبر ترکان برای تصدی این پست مطرح  هستند.

در همین حال دوست قدیمی دایی در خصوص شرح این پیشنهاد گفت : «چند روز پیش از دفتر دکتر ترکان تماس گرفتند و شماره تلفن  دایی را خواستند و زمانی که علت این امر را جویا شدم مسئول دفتر ترکان گفت رییس جمهور قصد دارند دایی را برای وزارت ورزش و جوانان به به مجلس معرفی کنند. برای همین می خواهیم از طریق مهندس ترکان نظر دایی را جویا شویم.»

این دوست قدیمی دایی که اکنون در یکی از باشگاه های تهرانی مشغول به کار است در پاسخ می‌گوید دایی این پیشنهاد را قبول نمی کند.

پس از این مکالمه دوست دایی با او تماس گرفته و موضوع را با او مطرح می‌‌کند که دایی با خنده می‌گوید: «من که دنبال وزیر شدن نیستم. کار من کنار زمین است.»

پس از این اتفاق گویا با دایی تماس گرفته می‌شود و پیشنهاد رییس جمهور مطرح می‌شود که علی دایی ضمن تشکر از دکتر روحانی از قبول این پیشنهاد امتناع می‌کند. گفته می شود پس از این مکالمه گزینه هایی مانند دادکان، شریعتمداری و ترکان روی میز روحانی قرار می‌گیرند.


دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پیاده‌روی,بکام ,دخترش+ عکس, :: 9:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیاده‌روی بکام و دخترش+ عکس

بکام و دخترش
بکام و دخترش.



سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:تنیس,بازی,کردن,محمدرضا,شاه,عکس, :: 11:52 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

تنیس بازی کردن محمدرضا شاه+ عکس

محمدرضا شاه
محمدرضا پهلوی به اتفاق چند تن از دوستان خود هنگام بازی تنیس در ایام تحصیل در سوئیس.

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:عکس ,خسرو,حیدری,همسرش, :: 11:51 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

عکس خسرو حیدری و همسرش

خسرو حیدری و همسرش
عکس خسرو حیدری و همسرش لاله شفیع زاده.

هرچند استقلالی ها از بابت مسائل مالی ، فصل درحال تمام شدن فوتبال را یکی از دشوارترین فصول ممکن می دانند ولی آنها در همین ایام دشوار یکی از درخشان ترین دوران های خود را پشت سرگذاشتند. در لیگ برتر قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا جایی که ممکن بود، پیش تاختند و فقط در جام حذفی بود که به حکم ضیافت پنالتی ها در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند. آنها فردا می توانند برای این فصل درخشان فوتبالی خود یک گودبای پارتی باشکوه بگیرند.

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:علی,دایی,در,کنار,همسر,دختر,عکس, :: 11:48 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

علی دایی در کنار همسر و دختر/ عکس

علی دایی در کنار همسر و دختر
عکاس مطبوعاتی روز گذشته این عکس از علی دایی و همسرش را در صفحه شبکه اجتماعی خود آپلود کرد.

 
 

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:جشن,تولد,رونی,تصاویر, :: 11:41 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

جشن تولد رونی+ تصاویر

رونی
بر روی کیک تولد، رونی و دو پسرش طراحی شده بودند.

وین رونی به همراه همسر و فرزندانش، روز پنجشنبه به رستوران چینی رفته و پس از صرف غذای چینی روز تولد 28 سالگی اش را جشن گرفتند.

بر روی کیک تولد، رونی و دو پسرش طراحی شده بودند.

 

 تصاویری که ورود دختران به ورزشگاه را ممنوع کرد

پس از بازی اول ایران و ژاپن که ورود بانوان هم برای تشویق تیم ملی والیبال در مقابل ژاپن، به ورزشگاه آزادی آزاد بود، صحنه هایی رخ داد که باعث شد در بازی دوم به یکباره تصمیم گرفته شود ورود بانوان را ممنوع اعلام کنند.









 


 

سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:شایعه‌,عجیب,پرسپوليس, :: 12:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
شایعه‌ای عجیب در مورد پرسپوليس!
سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد...

رجانیوز: سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد،به همین دلیل جا دارد مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله خیلی زود واکنش نشان دهند تا هواداران این باشگاه مردمی متوجه شوند پس از نتایج تحقیرکننده پرسپولیس دنیزلی قرار است چه اتفاق و آبرورزیزی جدیدی برای تیم مورد علاقه آنها روی دهد.

 شکست تحقیرآمیز پرسپولیس در ادامه ناکامی‌های اخیر این تیم در رقابت‌های لیگ برتر باعث شد شایعه‌ای جدی پیرامون باشگاه پرسپولیس مطرح شود، اتفاقی که ممکن است خیلی زود رنگ واقعیت به خود بگیرد و مدیران پرسپولیس برای رهایی از ناکامی‌های تحقیرآمیز بابت نتایج اخیر در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آن را رسانه‌ای کنند تا شاید فشار به این ترتیب از روی پرسپولیس برداشته شود.

پس از شکست سنگین شاگردان مصطفی دنیزلی در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر شابعه‌ای عجیب در ‌تونل ورزشگاه آزادی شنیده شد که ممکن است شاگردان مصطفی دنیزلی در بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر به میدان نرود تا از یک شکست سنگین و تحقیرآمیز دیگر به این ترتیب جان سالم به در ببرند.

این شایعه به محض اتمام بازی پرسپولیس برابر راه آهن در تونل ورزشگاه ازادی شنیده شد اما مسوولین باشگاه نه آن را تکذیب کردند نه تائید تا ابهام در خصوص بازی آخر پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر اوج گیرد،با وجود تعطیلی دو روز تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار روز جمعه برابر فولاد خوزستان این احتمال می‌رود مسوولان این باشگاه به دلیل ناکامی‌های اخیر انصراف خود را از انجام این بازی اعلام کنند تا یک آبروریزی جدید برای باشگاه پرسپولیس در لیگ یازدهم به وجود آید.

تاکنون در طول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر سابقه نداشته تیمی از بازی برابر جریف خود پرهیز کند اما اگر پرسپولیسی‌ها از انجام بازی آخر خود در برابر فولاد خوزستان انصراف دهند نام پرسپولیس به عنوان نخستین تیم لیگ برتری که به بهانه فرار از شکست حاضر به انجام مسابقه نشد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به ثبت در می‌آید که این مساله می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای هوادران دربرداشته باشد.

از سویی دیگر چنانچه پرسپولیسی‌ها از شرکت در این مسابقه صرفنظر کنند آنگاه قطعا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور این تیم در بازی هفته سی و چهارم برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس را به پرداخت جریمه مالی و توبیخ کتبی محکوم خواهد کرد که این نکته نیز بازتاب رسانه‌ای زیادی برای پرسپولیسی‌ها خواهد داشت.

سکوت مسوولان باشگاه پرسپولیس به ویژه مدیرعامل این باشگاه در قبال این شایعه هوداران باشگاه پرسپولیس را به شدت رنج می‌دهد،به همین دلیل جا دارد مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به این مساله خیلی زود واکنش نشان دهند تا هواداران این باشگاه مردمی متوجه شوند پس از نتایج تحقیرکننده پرسپولیس دنیزلی قرار است چه اتفاق و آبرورزیزی جدیدی برای تیم مورد علاقه آنها روی دهد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ یازدهم باید روز جمعه بیست  دوم اردیبهشت ماه سال 91 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود،اما مشخص نیست این دیدار روز جمعه هفته جاری همزمان با سایر دیدارهای هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انجام خواهد شد یا پرسپولیسی‌ها به بهانه فراز از یک شکست دیگر از شرکت در این بازی صرفنظر خواهند کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از قبول شکست سنگین برای تیم فوتبال راه آهن شهر ری برای نخستین بار در طول تاسیس این باشگاه به رتبه پانزدهم جدول رده بندی سقوط کردند،تا در یک قدیمی خطر سقوط به دسته اول قرار گیرند، البته خوش شانسی‌ سرخپوشان آنجا بود که پیش از قرار گرفتن در این جایگاه تکلیف سه تیم سقوط کننده به لیگ یک روشن شده بود در غیر این صورت پرسپولیس با ستاره‌های میلیاردی خود همانند استیل آذین به لیگ دسته اول سقوط می‌کرد.

سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:اولین,شکار,پرسپولیس, :: 12:22 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
اولین شکارهای پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس فعالیت های خود را برای جذب بازیکنان مورد نظرش آغاز کرده است.

اوج نیوز: مسئولان این باشگاه بر اساس نیاز کادر فنی خود اقدام به یارگیری می کنند اما تا زمانی که فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی آغاز نشود آنان قادر به رایزنی رسمی نخواهند بود.
اما طی چند روز گذشته تماس نمایندگان پرسپولیس با بازیکنان مورد نظر آغاز شده است و در این راستا نزدیکان باشگاه می گویند توافق اولیه با مهدی کیانی و رضا نوروزی آغاز شده است.
 
کیانی در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود و قصد جدایی از تراکتور را دارد. رضا نوروزی هم که دوباره مصدوم شده و جلوی پرسپولیس بازی نمی کند نیز بازیکن آزاد است.
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:تبلیغات,رونالدو,کمپانی,نایک,تصاویر, :: 5:43 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
تبلیغات رونالدو برای کمپانی نایک+تصاویر
بدون شرح!









یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب: استقلال,زورش,ذوب آهن, 9 نفره, :: 4:59 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب: دایی,بیمارستان,مرخص, :: 9:1 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
پزشکان به دایی تذکر دادند تا در چند روز آینده بدون استرس و مراقبت سلامتی کامل خود باشد. تعدادی از دوستان دایی و علاقه‌مندان به وی پس از ترک بیمارستان لاله با حضور در کنار دایی به شادمانی پرداختند.
 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از دو روز از بیمارستان لاله مرخص شد.



به گزارش فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن که بر اثر سانحه رانندگی با خودروی شخصی‌اش دچار واژگونی شده بود پس از دو عمل جراحی در بیمارستان کاشان و سپس لاله تهران ظهر امروز دقایقی پیش از بیمارستان مرخص شد و به منزل رفت.



پزشکان به دایی تذکر دادند تا در چند روز آینده بدون استرس و مراقبت سلامتی کامل خود باشد. تعدادی از دوستان دایی و علاقه‌مندان به وی پس از ترک بیمارستان لاله با حضور در کنار دایی به شادمانی پرداختند.



از نکات جالب حضور دایی در بیمارستان پیام سپ‌بلاته برای دایی و جوابی که سرمربی راه‌آهن برای وی فرستاد بود.



سپ‌بلاته برای دایی نوشت که امیدوار هستم در جلسه بعدی فیفا شما را صحیح و سالم مثل همیشه ببینم. همچنین باشگاه بایرمونیخ آلمان نیز در پیامی برای علی دایی آرزوی سلامتی کرد.

دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:حسين كعبي,زير تيغ,جراحي, :: 2:2 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
كعبي از مشكل كليه درد رنج مي‌برد و اين مشكلي است كه او در سال‌هاي اخير با آن دسته و پنجه نرم كرده است
 
حسين كعبي بازيكن سرشناس تيم فوتبال راه آهن اين هفته زير تيغ جراحي خواهد رفت كه البته اين موضوع به خاطر مصدوميت فوتبالي نيست.
 
به گزارش سايت گل كعبي از مشكل كليه درد رنج مي‌برد و اين مشكلي است كه او در سال‌هاي اخير با آن دسته و پنجه نرم كرده است. كليه كعبي سنگ‌ساز است و او تا به امروز 3بار تحت عمل جراحي قرار گرفته است. كعبي دوباره درد شديدي را تحمل مي‌كند و با تشخيص پزشك در دو، سه روز آينده براي چهارمين‌بار تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت.
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:اوساسونا,نکونام,برد, :: 1:58 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگاي اسپانيا ديشب پي گرفته شد.
 
به گزارش گل ، نتايج مسابقات به شرح زير است : 
 
آتلتيکومادريد 2 - 0 خرانادا 
اسپانيول 5 - 1 رايو وايه کانو 
والنسيا 2 - 2 رئال مايورکا 
راسينگ سانتاندر 0 - 2 بارسلونا ( گلها : مسي در دقايق 29 و 56 پنالتي)
اوساسونا 2 - 1 آتلتيک بيلبائو 
 
در اين بازي جواد نکونام 90 دقيقه در ترکيب تيم اوساسونا حضور داشت.
 
** برنامه : 
* دوشنبه 22 اسفند : 
ويارئال - ختافه 
در جدول رده بندي رئال مادريد با 70 امتياز ، بارسلونا با 60 و والنسيا با 44 امتياز اول تا سوم هستند.اوساسونا نيز با 38 امتياز ششم است.
 
دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:احضار,كفاشيان,دادسراي,كاركنان,دولت, :: 1:50 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

وكيل فدراسيون فوتبال گفت كه براي ارائه پاسخ درباره سازمان بازرسي كل كشور به فدراسيون فوتبال با بازپرس اين پرونده ديدار مي كند.

علي فرشاد سپهر در گفت‌وگو با ايسنا با تاييد وصول نامه سازمان بازرسي كل كشور به علي كفاشيان مبني بر اين كه وي بايد ظرف سه روز آينده به دادسراي كاركنان دولت مراجعه كند، اظهار كرد: اين نامه بر اساس قانون مدني مهلت سه روزه‌اي به كفاشيان داده است كه به دادسرا مراجعه كند و اين مساله اتفاق تازه‌اي نيست. البته ما هم براي اين نامه پاسخ مناسبي داريم.

وي در ادامه با بيان اين كه هم اكنون در حال ورود به دادسرا هستم، گفت: من هنوز به طور كامل مفاد نامه را مطالعه نكرده ام و اكنون مي‌‌خواهم با بازپرس اين پرونده‌ درباره جزئيات آن صحبت كنم. همچنين در ديدارم با بازپرس پاسخ فدراسيون فوتبال و علي كفاشيان را به او ابلاغ خواهم كرد.

جمعه 19 اسفند 1390برچسب: پروین,ترمز,الهلال,کشیدیم, :: 3:0 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
وی افزود: الهلال یکی از بهترین‌های آسیا است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. داشتن 8 ملی پوش و چند بازیکن خارجی نشان می‌دهد که الهلال برای دورهای بعدی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.
 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کرده، اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.



علی پروین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره بازی پرسپولیس با الهلال عربستان و تساوی یک بر یک در ریاض اظهار داشت: این بازی را به دقت تماشا کردم، شما خبرنگاران بهتر از هر فردی می‌دانید که تیم‌های عربی برای نتیجه گرفتن مقابل ایرانی‌ها چه انگیزه‌ای دارند، آن هم این دفعه تیمی مثل الهلال پایش در میان بود.



وی افزود: الهلال یکی از بهترین‌های آسیا است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. داشتن 8 ملی پوش و چند بازیکن خارجی نشان می‌دهد که الهلال برای دورهای بعدی برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده اما ما ترمز این تیم را کشیدیم.



پروین ادامه داد: درست است این بازی با تساوی تمام شد اما به نظر من سه امتیاز بازی مقابل الهلال را گرفتیم و این امتیاز می‌تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند. الهلالی‌ها اصلا دوست نداشتند در داخل خانه امتیاز بدهند به همین دلیل بعد از 10 نفره شدن هم خیلی خوب می‌دویدند اما تجربه پرسپولیس هم به یاری این تیم آمد و به نظر من اگر بچه‌ها یک مقدار استرس نداشتند گل دوم را هم می‌زدیم.



وی درباره حرکت علی کریمی و زدن ضربه پنالتی به صورت حرکت چیپ نیز گفت: کریمی بازیکن با تجربه‌ای است و در شرایطی که پنالتی می‌زد قطعا ورزشگاه ساکت نبود اما کاری که کرد تا همه انگشت به دهان بمانند. علی با گلی که زد و با ضربه قشنگش به بچه‌ها روحیه داد و همه هم لذت بردند.



وی درباره عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: درست است یک گل پرسپولیس خورد آن هم روی شاهکار ضربه حریف بود اما 4 نفر خط دفاعی ما بسیار شاهکار بودند و واقعا لذت بردم.



نصرتی و شیث من را خوشحال کردند و خدا را شکر می‌کنم این دو بچه اینقدر با شکوه به پرسپولیس برگشتند و یک روز بسیار خوب هم داشتند امیدوارم باز هم برای پرسپولیس مفید باشند، اگر این چند بازیکن که فقط در لیگ قهرمانان می‌توانند ما را حمایت کنند در لیگ برتر هم می‌توانستند همراه پرسپولیس باشند خیلی خوب بود.



پروین در پاسخ به سؤالی که آیا نظری درباره فدراسیون فوتبال دارید یا خیر نیز گفت: در این باره فعلا حرفی ندارم تا انشاء‌‌الله بعد.

اتفاق عجیبی که برای بازی با پیکان افتاد/پول کارواش بدهید،بازی پرسپولیس را ببینید!
هواداران پرسپولیس مجبور شدند برای تماشای بازی تیمشان با پیکان ماشین های خود را بشویند.

خبر آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی پیکان را با یک گل شکست داد که اتفاق عجیبی در حاشیه این بازی افتاد.در حالی که مصطفی دنیزلی اعلام کرده بود تماشاگران حق دیدن این بازی را ندارند کارواشی که جنب ورزشگاه درفشی فر قرار داشت دست به ابتکار جالبی زد!
او به هوادارانی که پشت درهای بسته مانده بودند پیشنهاد داد تا ماشینشان را در این کارواش بشویند و پس از آن از بالای سقف کارواش بازی پرسپولیس را تماشا کنند.اتفاقی که خیلی از هواداران پرسپولیس حاضر به انجام آن شدند و با پرداخت 6 هزار تومان و پس از شستن اجباری ماشین هایشان بازی تیم محبوب خود را تماشا کردند.
تصاویر فرهاد مجیدی در دیدار دیشب الغرافه مقابل الخریتیات
فرهاد مجیدی با زدن دو گل در بازی دیشب سهم زیادی در پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل میهمان الغرافه داشت.







اسپانیا برای ششمین بار قهرمان فوتسال اروپا شد
تیم ملی فوتبال اسپانیا برای ششمین بار عنوان نخست رقابت های قهرمانی اروپا را از آن خود کرد.
 
 
برنا: در دیدار نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا که در شهر زاگرب پایتخت کشور کرواسی برگزار شد، دیشب تیم اسپانیا در مصاف با روسیه 3-1 به پیروزی رسید و برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار سرجیو لوزانو در دقایق 39 و 48 و لوئیس آمادو کاپیتان و دروازه بان اسپانیا در دقیقه 50 برای ماتادورها و پولا در دقیقه 33 برای روسیه گلزنی کردند. جدال دو تیم در وقت قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید و به همین دلیل کار در وقت اضافه پیگیری شد.

در دیدار رده بندی نیز تیم ملی ایتالیا با همین نتیجه برابر کرواسی به برتری دست یافت و روی سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است اسپانیا در مجموع 8 دوره برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا 6 بار در سال های 1996، 2001، 2005، 2007 و 2010 و 2012 قهرمان شده است.
ملی‌پوشان ایران یک طلا، یک نقره و سه برنز کسب کردند
مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو در ترکیه با کسب 5 مدال توسط آزادکاران کشورمان ادامه یافت.

برنا: سیداحمد محمدی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم یاسین کول از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 5 بر 2 شکست داد. وی در دور سوم گئورگی از گرجستان را در سه تایم با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دور سوم نیز مصطفی کارتال از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل الکساندر گوگمایف از روسیه در سه تایم با نتیجه 5 بر یک شکست خورد. محمدی در نخستین مسابقه برون مرزی اش در دیدار رده بندی مقابل باکیف از قزاقستان در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر و 2 بر یک به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

جمال میرزایی در 84 کیلوگرم در دور نخست برانوآش از لهستان را در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم هاگی سیلان از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 3 بر یک شکست داد. میرزایی در مرحله یک چهارم نهایی نیز یرمیک بایداشف از قزاقستان را در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر پشت سر گذاشت. وی در مرحله نیمه نهایی در هشت ثانیه مراد ازکان ازترکیه را ضربه فنی کرد و فینالیست شد. میرزایی در دیدار پایانی مقابل سردار بوکه از ترکیه با نتیجه یک بر صفر و 3 بر یک به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

میثم مصطفی جوکار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست ارهان اوغلو از ترکیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر یک مغلوب کرد و به دور دوم راه یافت. وی در دور دوم احمد بلیچی از ترکیه را در سه تایم با نتیجه 10 بر 4 مغلوب کرد. حریف جوکار در مرحله یک چهارم نهایی میهائیل گانف قهرمان جهان از بلغارستان بود که نماینده کشورمان در دو تایم با نتیجه 2 بر صفر وی را مغلوب کرد. جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل سردار بوکه از ترکیه در دو تایم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. جوکار در دیدار رده بندی مقابل بلاوندر از لهستان با نتیجه صفر بریک، 6 بر صفر و 4 بر یک پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

در 120 کیلوگرم فردین معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم علی گوربوز ازترکیه را با نتیجه 5بر یک مغلوب کرد. وی در دور سوم عمر چمیفف از روسیه را در دو تایم با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.معصومی در مرحله نیمه نهایی نیز در دو تایم با نتیجه 8 بریک از سد دیمیتار از بلغارستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.وی در دیدار پایانی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتایج مشابه 3 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

جابر صادق زاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست استیون موکو، قهرمان پان آمریکن و نفر ششم المپیک 2008 پکن از آمریکا را در سه تایم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد. وی در دور مقابل سیگمن از آمریکا در سه تایم با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید.فاتح چاکر اوغلو کشتی گیر سرشناس ترکیه ای نیز در دور سوم مقابل صادق زاده که نخستین تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی در رده ای سنی بزرگسالان را پشت سر می گذارد، در دو تایم با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. صادق زاده در مرحله نیمه نهایی مقابل طاها اکگول از ترکیه در دو تایم با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد. وی دیدار رده بندی چاکر بوسکورت از ترکیه را با نتیجه یک بر صفر و 3 بر صفر مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

سه نماینده کشورمان نیز روز جمعه در مسابقات دو وزن نخست صاحب مدالی نشدند. رقابتهای وزنهای 66 و 96 کیلوگرم امروز یکشنبه برگزار می شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد در رقابتهای دو وزن باقی مانده به شرح زیر است:

66 كیلوگرم: میثم نصیری - محمد نادری
96 كیلوگرم: علی اصغر عبدالملكی – حامد طالبی زرین كمر

حواشی دیدار تراکتورسازی و نفت آبادان؛ اتفاقی که باید در گینس ثبت شود
برادران دوقلو لوپز که در تیم های تراکتورسازی و نفت تهران حضور دارند در بازی های امروز تیمشان اتفاق جالبی را رقم زده اند.

جام نیوز: تیم تراکتورسازی در یک بازی زیبا و در حالی که باد شدیدی در ورزشگاه می وزید، در حضور 15 هزار هوادار تبریزی توانست با نتیجه پرگل 4 بر 1 تیم نفت آبادان را شکست دهد.
 

* سرمای شدید در تبریز بازی تیم های تراکتور سازی و صنعت نفت را تحت تاثیر قرار داده بود. هنگام برگزاری مسابقه دمای هوای تبریز 6- اعلام شد که البته با وزش باد شدید همراه شده است. پیش بینی می شود دمای هوای تبریز در شامگاه چهارشنبه به 15- برسد.

 

* هواداران تراکتور پرچمی در ورزشگاه نصب کرده بودند که در آن با کنایه به حوادث بازی استقلال نوشته شده بود: «یدالله فوق ایدیهم.»
 

* فلاویو لوپز در دقیقه 33 گل سوم تراکتور را مقابل زرد پوشان آبادانی به ثمر رسانده و مارکو لوپز، برادر دوقلوی او در همان دقیقه نفت تهران را در انزلی از ملوان پیش انداخته است. این اتفاق را می توان در کتاب گینس ثبت کرد.
 

* پس از به ثمر رسیدن گل نفت آبادان توسط فونیکه سی این بازیکن امیر حسین صادقی را مورد اشاره قرار داد. پس از پایان بازی این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت دیگر بازیکنان دو تیم این درگیری خاتمه یافت. فونیکه سی در ادامه با فیلمبرداری که این لحظه را ثبت کرده بود هم درگیر شد.
 

* نکته جالب در مورد این مسابقه عدم بازتاب برد تراکتور در خبرگزاری ها بود، چرا که این برد شیرین در صدرنشینی سپاهان قرار گرفته بود.

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:خنده,رئیس,فوتبال, :: 1:2 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
آقای خنده رئیس فوتبال می‌ماند
علی کفاشیان هنوز هم بیشترین شانس را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در 4 سال آینده دارد.

خبرآنلاین: وزارت ورزش همچنان برای انتخاب گزینه ای كه توانایی اداره فدراسیون فوتبال را داشته باشد به نتیجه نرسیده است. اگر این روند ادامه داشته باشد و وزارت ورزش گزینه ای را به انتخابات نفرستد، علی كفاشیان جدی ترین گزینه ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود و با توجه به حضور 4 ساله اش در فدراسیون فوتبال، قطعا آرای مجمع را كسب خواهد كرد. در این صورت وزارت ورزش هم یك نایب رئیس را در دقیقه 90 معرفی خواهد كرد كه این فرد، نماینده وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال خواهد بود.

از طرفی ریاست سازمان لیگ هم از عزیز محمدی گرفته خواهد شد. محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران گزینه ریاست سازمان لیگ در فدراسیون بعدی است و حتی صحبت هایی هم با او شده است. علی رغبتی هم احتمالا دبیر فدراسیون فوتبال خواهد شد. سجادی چند روز قبل در مصاحبه ای كه با یكی از خبرگزاری ها داشت در پاسخ به این سوال كه رغبتی چقدر شانس برای دبیركلی فدراسیون فوتبال خواهد داشت جواب داده بود: «ما كه نظری در این مورد نداریم اما به هر حال او هم گزینه بدی نیست.»

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 123425
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ