بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:زنده شدن,مرده,مراسم,خاکسپار, :: 5:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
زنده شدن مرده در مراسم خاکسپاری !
پزشکی که برای تایید مرگ و دادن مجوز دفن در حال بررسی جسد او بود متوجه حرارت بدن «حافظ» شد که پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند او دوباره به زندگی بازگشته است.
ايسنا: زنده‌شدن مجدد مرد مصری پیش از شروع مراسم خاکسپاری‌اش باعث تعجب خانواده و اقوام او شد.

مقامات بیمارستانی در جنوب مصر پس از معاینه این مرد 28 ساله اعلام کردند که او بر اثر حمله قلبی در حین انجام کار فوت کرده است. خانواده «حافظ آل-نوبی» که از مرگ او بسیار ناراحت شده بودند در حال فراهم کردن مقدمات انجام مراسم خاکسپاری بودند که یکباره پزشکان زنده‌شدن او را اعلام کردند.

خانواده «حافظ» گفت: پزشکی که برای تایید مرگ و دادن مجوز دفن در حال بررسی جسد او بود متوجه حرارت بدن «حافظ» شد که پس از بررسی‌های بیشتر متوجه شدند او دوباره به زندگی بازگشته است.

مادر «حافظ» که پس از شنیدن خبر زنده‌شدن پسرش از حال رفته بود با کمک پزشکان به وضعیت طبیعی بازگشت.

 

جمعه 18 فروردين 1391برچسب:حادثه,فرودگاه,مشهد,ختم به خیر, :: 1:17 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:فروند,جنگنده,كره جنوبی,سقوط, :: 9:38 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
خلبان این جنگنده با استفاده از چتر نجات موفق شد جان خود را نجات دهد.
 

یك فروند جنگنده متعلق به نیروی هوایی كره جنوبی روز چهارشنبه سقوط كرد.



به گزارش ایرنا، تلویزیون كره جنوبی گفت، این جنگنده در سواحل استان ' چونگ چیونگ ' در غرب كره دچار نقص فنی شده و سقوط كرد.



خلبان این جنگنده با استفاده از چتر نجات موفق شد جان خود را نجات دهد.



كره جنوبی در تلاش است تا با خرید جنگنده های جدید، پرواز برخی از هواپیماهای نظامی قدیمی خود را متوقف كند.



این اتفاق در حالی رخ می دهد كه كره جنوبی و آمریكا در روزهای اخیر رزمایش مشترك با برای نشان دادن توان نظامی دریایی و هوایی برگزار كردند.

چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:پیام,سردار,پاکپور,شهادت, 3 تکاور,سپاه, :: 9:27 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، شهادت سه تن از تکاوران لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) در منظقه شمال غرب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل‌الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجةً عندالله و اولئک هم الفائزون

سال ۱۳۹۰ در حالی گذشت که برای پاک شدن خاک ایران از لوث وجود دشمنان و مزدوران، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنی چند از مخلص‌ترین و رشیدترین جوانان خود را فدا نمود تا ملت سرافراز این سرزمین در امنیت و آسایش در راه اعتلا و پویایی کشور گام بردارند.

کوههای سر به فلک کشیده و قله‌های سپیدپوش شمال غرب کشور اگر زبان بگشایند، شنیدنی‌های افسانه‌گون از ایمان راسخ و رشادت این رزمندگان جان بر کف دارند.

رزمندگان رشید لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) قم در این میدان کارزار همچون دوران درخشان دفاع مقدس خوش درخشیدند و در آخرین لحظات این سال نیز سه تن از رزمندگان دلیر این لشکر در قله‌های سپید شمال غرب در سرمای جانسوز مظلومانه به شهادت رسیدند تا نام‌شان بر جریده سروقامتان تاریخ تا ابد سبز شود.

این جانب شهادت این فرزندان رشید ملی ایران را به پیشگاه مقام معظم فرماندهی کل قوا، همرزمان و به خصوص خانواده‌های معزز شهیدان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان از درگاه ایزد منان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه

به گزارش فارس سه تن از تکاوران این لشکر به نام‌های روح‌الله شکارچی، سعید غلامی شهروز و محمد سلیمانی در نقطه صفر مرزی در ارتفاعات جاسوسان شمال‌غرب کشور و در سرمای شدید این منطقه در حال امدادرسانی به مردم و سربازان گرفتار در برف به شهادت رسیدند.

شنبه 27 اسفند 1390برچسب:تجاوز,آدم‌ ربا,دختر ۱۵ساله, :: 5:50 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
تجاوز پی در پی 6 آدم‌ ربا به دختر ۱۵ساله
شش مرد که متهم هستند بعد از ربودن دختری 15ساله بارها به وی تعرض کرده و او را مورد شکنجه قرار داده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

 

شرق:روز 20 دی امسال مردی میانسال بعد از اینکه از مدیر مدرسه دخترش شنید فرزندش به مدرسه نرفته است نگران شد و جست‌وجوهایی را برای یافتن «م» آغاز کرد اما وقتی راه به جایی نبرد، نزد ماموران نیروی انتظامی رفت و طی شکایتی مفقود شدن دخترش را گزارش داد. او گفت: «م در دبیرستان درس می‌خواند، او صبح امروز مثل همیشه به قصد رفتن به مدرسه خانه را ترک کرد اما ساعت یک بعد ازظهر مدیر مدرسه با من تماس گرفت و گفت م امروز مدرسه نرفته است.»

کارآگاهان بعد از دریافت این شکایت تجسس‌های خود را برای یافتن دختر نوجوان آغاز کردند و این در حالی بود که پدر دختر تماسی مشکوک از مردی ناشناس دریافت کرد. این مرد ناشناس به مرد میانسال گفت دخترش را ربوده است و برای آزادی او پول می‌خواهد. ماموران بعد از اطلاع از این ماجرا دامنه تحقیقات‌شان را گسترش دادند اما ردی از آدم‌ربایان به دست نیاوردند تا اینکه م روز 19 بهمن در حالی‌که توانسته بود از چنگ آدم‌ربایان فرار کند به خانه بازگشت و از ماجرای هولناکی که برایش رخ داده بود، پرده برداشت.

دختر 15ساله سپس همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و واقعه را برای ماموران بازگو کرد، او گفت: «صبح روز 20 دی در راه رفتن به مدرسه بودم که یک خودرو نزدیکم توقف کرد و زنی سرش را از شیشه ماشین بیرون آورد و آدرسی را پرسید. برای راهنمایی کردن آن زن جلو رفتم که ناگهان مردی که سوار همان خودرو بود به طرفم حمله و با تهدید چاقو وادارم کرد سوار خودرو شوم.»

این دختر ادامه داد: «دو مرد و یک زن که مرا ربوده بودند به باغی رفتند و من را داخل یک اتاق کوچک حبس کردند و شماره پدرم را گرفتند تا از آنها باج بگیرند. در چند روزی که در آن اتاق زندانی بودم دو مرد چند بار به من تعرض کردند، در حالی‌که امیدی به آزادی نداشتم یک روز فرصت مناسبی به دست آوردم و توانستم از آن باغ فرار کنم. من نمی‌دانستم کجا هستم و چطور می‌توانم خودم را به خانه‌مان برسانم. برای همین از سه مرد که در آن اطراف بودم کمک خواستم. یکی از آنها وقتی حرف‌هایم را شنید، تصور کرد من دختر فراری هستم برای همین پیشنهاد رابطه داد ولی به او توضیح دادم درباره من اشتباه فکر می‌کند او هم به ظاهر قانع شد و من همراه سه مرد سوار خودرو شدم تا مرا به ایستگاه پلیس برسانند و بتوانم از ماموران کمک بگیرم اما در میان راه آنها مرا به ساختمانی نیمه‌کاره بردند و در آنجا همراه مردی دیگر که نگهبان ساختمان بود به من تعرض کردند.

م در ادامه اظهاراتش گفت: «من یک شب در آن ساختمان نیمه‌کاره زندانی بودم تا اینکه نگهبان ساختمان صبح روز بعد مرا در خیابان رها کرد و به سختی توانستم خودم را به خانه برسانم و ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف کنم.»

ماموران بعد از شنیدن اظهارات این دختر با توجه به نشانی‌هایی که او از آدم‌ربایان ارایه داد، وارد عمل شدند و توانستند بعد از چند روز تحقیق هر شش مرد را که در دو مرحله این دختر را ربوده بودند، دستگیر کنند. پس از آن چون موضوع اتهام این افراد تجاوز به عنف بود، پرونده در اختیار قضات شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. این متهمان به زودی محاکمه می‌شوند و از خود در برابر اتهام آدم‌ربایی و تعرض دفاع خواهند کرد.

از 1 سال پیش حرف میزنیم.هنوز بعد از قتل 1 مادر و دختر 8ساله به وسیله ی داماد خانواده این قاتل اعدام نشده است.
این سوال از ما هستش که چرا قصاص انجام نمیشود.
این سوال رو از تمام مردم بیرجند کردیم.
نظر بعضی ها این بود که بعد از گذشت بیشتر از یک سال هنوز قاتل دو نفر قصاص نشده است.
خانواده ی مقتولان گفتند دادگاه نمی دانیم چرا صبر کرده؟
درحال حاظر قاتل قبول کرده این قتل رو.
این قتل در گیوشاد در توابع شهرستان خوسف و شهر بیرجند میباشد.قاتل در میانه ی شب به وسیله ی چوب دستی و چماق دست به قتل میزند.و مادر و دختر بچه رو با ضرب چوب میکشد.
بعد پلیس بیرجند و اداره ی اگاهی بعد از 10 روز قاتل رو پیدا و دستگیر میکنند.معلوم نیست پلیس منتظر چه اتفاقی می باشد.
قاتل صریح میگوید اگه منو ازاد کنند.حتما میرم و بقیه ی خانواده رو میکشم.
خانواده ی مرحوم منتظر رای دادگاه هستند.
نظرتون درباره ی این قتل چیست.

جمع اوری:بی بی سی نیوز
منبع:بی بی سی نیوز

چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:خبر فوری,حوادث,شهادت,نیروی انتظامی,میر جاوه,بسیج,بی بی سی نیوز پارسی, :: 6:52 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر

                                          خبر فوری     خبر فوری               خبر فوری               خبر فوری

در سیستان بلوچستان حوالی مرز میر جاوه دقایقی پیش به وقت محلی 6:07دقیقه 13 نفر از سربازان و سردار معصومی شهید و 9 نفر از سرداران این مرز و بوم به زخمی شدند.

این خبر فوری به تمام نیروهای انتظامی میرجاوه اعلام شده و نیروی انتظامی در پی 11 نفر که عامل این کشتار هستند هنوز هیچ مدرکی از ترورگران ندارد. درصورت اخبار جدید از این حادثه شما را مطلع خواهیم ساخت.

                          الاهم صل علی محمد و عال محمد

                       س  بی بی ی نیوز گروه حوادث و سیاسی

عکس؛ تغییر جنسیت برای سرقت از بازیگر سینما!
کری مارشال پس از سرقت از بازیگر معروف سینمای انگلیس، توانست با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» بخرد.


جام نیوز: در یک اقدام عجیب، نوجوانی با تغییر چهره موفق شد خود را جای یک بازیگر زن جا بزند و حساب بانکی اش را خالی کند.
این نوجوان که «کری مارشال» نام دارد 18 ساله است و تحت یک عمل جراحی جنسیتی خود را به یک زن تبدیل کرده است.
او چندی پیش در دستبرد به خانه «کتی پرایس» بازیگر معروف، توانست کارت های حساب بانکی وی را به سرقت ببرد و با اندکی تغییر چهره از حساب بانکی وی پول برداشت کند.
اما این بازیگر تلویزیونی هنگام پرداخت هزینه خریدهایش در یک فروشگاه متوجه کاهش موجودی اش شد و اعلام سرقت کرد.

«کری مارشال» نیز که از همه جا بی خبر بود برای برداشت پول به بانک می رود که آنجا توسط کارمند بانک شناسایی اما موفق به فرار می شود، چندی بعد پلیس به منزل وی رفته و اورا دستگیر می کند.
او با 2500 پوند از پول های این بازیگر برای خود یک خودرو مزدا «ام اکس» خریده بود.
تلاش دختر ۷ ساله برای نجات پدر و مادر
زني بر اثر گاز گرفتگی در مشهد جان سپرد اما همسر وی که با تلاش دختر ۷ ساله اش به بيمارستان رسيد در حالت کما به سر می برد.

خراسان:پنجشنبه شب گذشته زن و شوهر جواني که از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند دچار گازگرفتگي شدند. در اين هنگام دختر ۷ ساله آنان که در اتاق ديگر مشغول بازي بود با شنيدن صداي «خرخر»، در اتاق پدر و مادرش را باز کرد و با مشاهده چهره غير عادي پدرش فريادزنان به طرف پشت حياط منزل که يک کارگاه بود دويد و گريه کنان مالک کارگاه را متوجه کرد که پدرش وضعيت غيرعادي دارد.مالک کارگاه نيز بلافاصله به منزل آنان آمد و با اورژانس تماس گرفت.

وقتي ماموران اورژانس به محل رسيدند مادر دختر مذکور به دليل گازگرفتگي جان داده بود اما آنها پدر ۳۰ ساله وي را به بيمارستان رساندند که هم اکنون در حالت کما با مرگ دست و پنجه نرم مي کند.اين گزارش حاکي است: با حضور قاضي شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) در محل حادثه تحقيقات در اين باره آغاز و مشخص شد که زوج جوان از بخاري بدون دودکش استفاده کرده بودند.
 
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:شب هولناک,چهره,زیبای,دختر, :: 6:57 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
شب هولناکی که چهره زیبای دختر را به تاراج برد
سودابه 22 سال دارد و در تاریخ 18 اسفند ماه سال گذشته خانه‌شان در ملایر به دلیل نشتی گاز که موجب انفجار شد در شعله‌‌های آتش سوخت.
 

ایران:سودابه هنوز هم با یادآوری آن شب هولناک اشک در چشمانش جمع می‌شود و با به‌خاطر آوردن نام پدر اشك بر پهنای صورتش می‌لغزد، باور ندارد که تنها یک جرقه زندگیشان را اینگونه سیاه کرد و حالا باید با چهره‌ای سوخته در آتش، چشم امید به پزشکان داشته باشد تا شاید بتواند انگشتان دستش را حرکت دهد.

سودابه 22 سال دارد، سال گذشته که 12 روز به عید باقی مانده بود نیمه‌‌های شب با صدای بلند انفجار از خواب پرید و هنوز گیج خواب بود که با شنیدن ضجه‌‌های پدر و مادرش فهمید خانه خراب شده‌اند، در اتاق خواب را باز کرد که به بیرون برود اما بیهوش به زمین افتاد تا اینکه در بیمارستان چشم باز کرد.

در تاریخ 18 اسفند ماه سال گذشته خانه‌شان در ملایر به دلیل نشتی گاز که موجب انفجار شد در شعله‌‌های آتش سوخت، در این حادثه پدرش محمدرضا شیرمحمدی که دچار 30 درصد سوختگی شده بود بعد از 44 روز در بیمارستان جان باخت و مادرش هنوز هم درگیر زخم‌‌های آن آتش‌سوزی است. اما داستان زندگی سودابه دردناک‌تر از همه رقم خورده است. وی نزدیک به 70 درصد سوختگی دارد و به دلیل مشکلات زیادی که گریبانگیر خود و مادرش شده در طول این مدت تنها یک بار توانسته روی دستش یک عمل جراحی انجام دهد و هیچ درمان مناسبی برایش صورت نگرفته است.

صورت سودابه کاملاً سوخته و دستهایش چنان آسیب دیده که حتی توانایی جمع کردن انگشتانش را ندارد، پاهایش هم از این سوختگی بی نصیب نمانده است به طوری که نمی‌تواند راه برود و هر قدمی که برمی‌دارد درد بر تمام وجودش چنگ می‌زند.

انگشتان این دختر ملایری پیش از این حادثه شوم، آفریننده نقش‌‌های هنرمندانه‌ای بوده‌اند و همه برای کار‌های دستی زیبایش سر و دست می‌شکستند، گلسازی، گلیم‌بافی و آرایشگری تنها بخشی از هنر‌های سودابه بود که این روز‌ها با دستان سوخته‌اش هیچ توانی برای انجامشان ندارد، خواهرش با بغض در گلو می‌گوید: برایم یک دسته گل بزرگ درست کرده بود، این روز‌ها وقتی به گل‌‌ها نگاه می‌کنم جگرم کباب می‌شود، حق خواهرم این نبود.

سودابه از ترس نگاه مردم بیم دارد که ماسک را از چهره سوخته‌اش بردارد.

می‌گوید: شب حادثه خواب بودم که این اتفاق افتاد، اگر در اتاقم را باز نمی‌کردم و بیرون نمی‌آمدم این اتفاق برایم نمی‌افتاد اما با شنیدن صدای فریاد پدر و مادرم ترسیدم و خواستم به آنها کمک کنم. از لحظه‌ای که در را باز کردم هیچ چیزی به یاد ندارم، فقط یادم هست که یک بار در بیمارستان تلفنی با پدرم صحبت کردم چرا که خیلی نگرانم بود خانواده‌ام به او گفته بودند که حالم خوب است، من و پدرم خیلی به هم وابسته بودیم و هنوز هم باورم نمی‌شود که به این راحتی او را از دست داده‌ام.

سودابه و مادرش چند ماهی است که در حوالی اسلامشهر خانه‌ای را اجاره کرده‌اند و به دنبال کار‌های درمانی خود در تهران هستند اما چون توانایی مالی ندارند هر روز با در‌های بسته رو‌به‌رو می‌شوند و تلاششان برای دریافت حداقل امکانات به بن‌بست می‌خورد. هزینه انجام عمل‌‌های جراحی روی دست‌ها و صورتش بسیار بالا است و تنها کمیته امداد یک بار 500 هزار تومان بابت هزینه‌‌های بیمارستان سودابه به آنها پرداخته است.

پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:دستگيری,دختری,هيجان,آدم,میكشد, :: 1:29 بعد از ظهر :: نويسنده : سحر
دستگيری دختری كه برای هيجان آدم میكشت! + عکس
او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!

پلیس ایالت «میزوری» آمریكا از دستگیری نوجوانی خبر داد كه یك دختر 9 ساله را به قتل رسانده ‌بود. به گفته پلیس، «آلیس» كه هنگام قتل دوستش 15 سال داشت در بازجویی‌هایش گفت: دوستم را به قتل رساندم تا احساس فردی را كه فردی را به قتل رسانده، درك كنم. او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است!


به گفته پلیس، او در دفتر خاطراتش نوشته كه دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس گردنش را از بدنش جدا كرده‌ است. نتایج پزشكی قانونی از جسد مقتول نشان می‌دهد كه متهم به وسیله هشت ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است. در صورت واردشدن اتهامات متهم، او حداقل به 10 سال حبس محكوم می‌شود!
پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 123498
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ