بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پیاده‌روی,بکام ,دخترش+ عکس, :: 9:23 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیاده‌روی بکام و دخترش+ عکس

بکام و دخترش
بکام و دخترش.



دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:وقتی,حسن,روحانی,گریه,کرد, :: 9:22 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

وقتی حسن روحانی گریه کرد

وقتی حسن روحانی گریه کرد
شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات باشگاه نفت، فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت در جلسه‌ای با حضور بیژن نامدار زنگنه یاد و نام شهید تندگویان را با حضور خانواده وی گرامی داشتند.

 وزیر نفت دولت یازدهم طی سخنانی در این جلسه با انتقاد از تهمت‌زنی‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی، آن را در راستای منویات و خواست شهدا و خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی ندانست و تصریح کرد: طوری اقدام کنیم که هر ایرانی افتخار کند به ایرانی بودنش.

وی ادامه داد: در این سال‌ها مکررا نزول کردیم. شعارها بزرگ و عمل‌ها خراب شد. چرا مردم ما هر روز باید فقیرتر شوند؟ یک زمانی بود که حدود صد هزار نفر در عسلویه کار می‌کردند و محتاج کسی نبودند. چرا باید امروز به این روز بیفتند و تمام توسعه کشور را به هم بریزیم و شعار بدهیم؟

زنگنه در ادامه اظهار کرد: با شعار نمی‌شود کشور را پیش .برد با شعور و خرد باید کشور را پیش برد. چرا در این کشور آدم‌های صالح و توانمند باید کنار گذاشته شوند و یک‌سری افراد که در هیچ‌جا کار جدی به آنها داده نمی‌شد، باید کارها را به دست بگیرند؟ خوب معلوم است که کارها خراب می‌شود. این خلاف سنت خداست که خراب نشود.

وی در ادامه با انتقاد از رفتارهای چند سال گذشته گفت: تا یک زمانی علی‌رغم بالا و پایین‌هایی که بود، جریان کشور رو به پیشرفت بود ولی از سال 84 به بعد یک وقفه‌ای ایجاد شد. ما نباید دیگر در گذشته سیر کنیم. افراطی‌گری همیشه باید محکوم بشود و همیشه باید با تحجر مبارزه کرد و ما نباید در این بمانیم. خداوند به ما فرصت داده و ما باید از این فرصت برای اعتلای کشورمان استفاده کنیم. ما باید طوری رفتار کنیم که دیگران پیشرفت ما را ببینند.

زنگنه با ذکر خاطره‌ای خاطرنشان کرد: من یک روز پیش امیر قطر رفتم. امیر قطر به من گفت من غبطه می‌خورم به آنچه که شما در پارس جنوبی دارید انجام می‌دهید. ما باید دوباره کاری بکنیم که دیگران به ما غبطه بخورند. البته رهایی ما از مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده بود با دعای خانواده شهدا و تلاش عده‌ای صورت پذیرفت. ان‌شاءالله همه با هم در راه شهید تندگویان باید جلو برویم و صنعت نفتی داشته باشیم که دیگران حسرت ما را بخورند.

وزیر نفت در ادامه به نکته‌ای تلخ اشاره و تصریح کرد: من به صراحت می‌گویم وضعیت امروز کشور ایران از نظر شرایط فروش نفت و مقدار فروش نفت و استفاده از پول، از شرایط دوران جنگ بسیار سخت‌تر است و ما باید با تدبیر جلو برویم و جامعه را توجیه کنیم که چه خطراتی هنوز هست. آنهایی که خطرساز بودند همچنان در صدد این هستند که چوب لای چرخ مدیریت کشور بگذارند.

زنگنه با اشاره به تاثر رئیس‌جمهور کشورمان پیرامون یک رویداد ناگوار گفت: چند روز پیش آقای روحانی گفتند که من خیلی متاثر شدم. ایشان گفت یکی از وزیران پیشین آمد پیش من و به من گفت که من رفتم امارات و خواهش کردم و یک مقدار پول از آنها گرفتم و آوردم ایران. آقای روحانی گفتند ایشان وقتی که رفتند من نشستم و گریه کردم که کشور ما به کجا رسیده که وزیر ما باید برود و از یک شیخ اماراتی خواهش کند که چهار قران پول به ما بدهد برای امور جاری کشور. این عزت ماست؟

وی در ادامه با انتقاد از واکنش‌های داخلی به دیپلماسی دولت روحانی، گفت: امروز می‌گویند صداقت آمریکایی. آخر یعنی چی صداقت؟ اصلا در سیاست خارجی صداقت یعنی چی؟ پیامبر اکرم (ص) فرمودند: الحرب و کل خدعه، جنگ کلش خدعه است. سیاست خارجه هم ادامه بدون خون‌ریزی همان نبرد است. تمامش خدعه است. اصلا صداقت آمریکایی یعنی چی؟ اصلا کی گفته آمریکا صداقت داره؟ اصلا کسی که فکر کنه که در سیاست خارجی با صداقت باید رفتار کرد اصلش بر حماقت است. هیچ برادری و دوستی‌ای در سیاست خارجی نیست الا اینکه منافع خودت را تامین کنی. اگر با کسی دوستی یا دشمنی برای این است که منافع خودت را تامین کنی.

زنگنه در بخش پایانی اظهارات خود گفت: چرچیل در جنگ جهانی دوم گفت ما با شوروی متحد می‌شویم. خیلی‌ها گفتند شوروی تا دیروز در مقابل ما بود، حال چه شد که دوست ما شد؟ چرچیل پاسخ داد بریتانیای کبیر هیچ دوست و دشمن دائمی ندارد. فقط منافعش برایش دائمی است. آنکه می‌خواهد با ما مذاکره کند به خاطر منافع خودش است، نه منافع من. ما خیلی باید ساده باشیم که فکر کنیم آمریکا به دنبال منافع کشور دیگری است. البته در زمان مذاکره یک جاهایی با هم اشتراک پیدا می‌کنیم. مثلا ما با عربستان و عراق رقیبیم ولی وقتی در اوپک می‌نشینیم در زمان‌هایی یک نقاط اشتراکی داریم. اصلا این حرف‌ها را از کجا می‌آورند که آمریکا صداقت ندارد؟ اگر کسی فکر می‌کند آمریکا در مورد ما صداقت دارد خودش در اشتباه است. قرار نیست که همه یا باید با ما دوست یا دشمن باشند و حد میان هم ندارد. وسط دوستی و دشمنی هزاران منافع است که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و هیچ چیز جز منافع ایران و ایرانی نباید برای ما مهم باشد.


دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:تصاویر,دختر,با,صورت,پیوندی, :: 9:20 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

تصاویر دختر 17 ساله با صورت پیوندی

تصاویر دختر 17 ساله با صورت پیوندی
پزشکان چینی با رشد بافتهای مورد نیاز از پا روی سینه دختر چینی 17 ساله عمل پیشگامانه پیوند صورت را انجام دادند.

  صورت شو جیانمی دختر چینی 17 ساله 5 سال پیش در نتیجه یک آتش سوزی به شدت از شکل خارج شد.

وی چانه، پلک و قسمت بزرگی از گوش راست خود را از دست داد.

والدین شو توانایی پرداخت هزینه های جراحی وی را نداشتند اما سال گذشته پزشکان پیشنهاد کردند که یک صورت جدید با استفاده از بافت گرفته شده از پایش روی سینه وی رشد می دهند تا برای پیوند آماده شود.

جراح شو دکتر جیانگ چنگهونگ گفت: در ابتدا ما یک تکه از رگ خونی را از ران وی گرفته و آن را وارد سینه کردیم، پس از آن یک بسط دهنده پوست را وارد بخشی از پوست کردیم که رگ خونی در آن قرار گرفته بود تا این که این بخش منبسط شده و پوست کافی برای صورت جدید شو تولید کند.

پزشکان پس از آنکه  از زنده ماندن این بافت که پوست جدید را می سازد، اطمینان حاصل کردند، آن را به صورت بیمار پیوند زدند.

پزشکان اعتقاد دارند که زخمهای به جا مانده در اثر این جراحی ظرف چند هفته دیگر بهبود می یابد.

دکتر جیانگ گفت: با صورت جدید شو به خوبی می تواند حالات صورت خود را به شیوه ای دقیق ابراز کند، صورت جدید وی حتی در اثر تغییر احساسات چون صورت همه انسانهای عادی سرخ می شود.

پزشکان چینی سال سپتامبر گذشته جراحی مشابهی را انجام دادند، این جراحی پیوند بینی مردی بود که این بینی روی پیشانی وی با استفاده از بافتهای دنده ها رشد کرده بود.

http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/hj2.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/08/hj3.jpg
سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:تنیس,بازی,کردن,محمدرضا,شاه,عکس, :: 11:52 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

تنیس بازی کردن محمدرضا شاه+ عکس

محمدرضا شاه
محمدرضا پهلوی به اتفاق چند تن از دوستان خود هنگام بازی تنیس در ایام تحصیل در سوئیس.

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:عکس ,خسرو,حیدری,همسرش, :: 11:51 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

عکس خسرو حیدری و همسرش

خسرو حیدری و همسرش
عکس خسرو حیدری و همسرش لاله شفیع زاده.

هرچند استقلالی ها از بابت مسائل مالی ، فصل درحال تمام شدن فوتبال را یکی از دشوارترین فصول ممکن می دانند ولی آنها در همین ایام دشوار یکی از درخشان ترین دوران های خود را پشت سرگذاشتند. در لیگ برتر قهرمان شدند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا جایی که ممکن بود، پیش تاختند و فقط در جام حذفی بود که به حکم ضیافت پنالتی ها در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند. آنها فردا می توانند برای این فصل درخشان فوتبالی خود یک گودبای پارتی باشکوه بگیرند.

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:علی,دایی,در,کنار,همسر,دختر,عکس, :: 11:48 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

علی دایی در کنار همسر و دختر/ عکس

علی دایی در کنار همسر و دختر
عکاس مطبوعاتی روز گذشته این عکس از علی دایی و همسرش را در صفحه شبکه اجتماعی خود آپلود کرد.

 
 

سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:جشن,تولد,رونی,تصاویر, :: 11:41 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

جشن تولد رونی+ تصاویر

رونی
بر روی کیک تولد، رونی و دو پسرش طراحی شده بودند.

وین رونی به همراه همسر و فرزندانش، روز پنجشنبه به رستوران چینی رفته و پس از صرف غذای چینی روز تولد 28 سالگی اش را جشن گرفتند.

بر روی کیک تولد، رونی و دو پسرش طراحی شده بودند.

شنبه 4 آبان 1392برچسب:مدل,های,مختلف,دختر!!, :: 12:22 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مدل های مختلف دختر!!

 

 

مدل های مختلف دختر!!

 

این مطلب فقط جنبه طنز و سرگرمی دارد و قصد توهین به دخترخانم های محترم را ندارد.

1- مدل جنتلمن( از نوع woman): خدا را شکر بین این همه مدلهای عجیب و غریب یه عده از دخترا ( که واقعا معدودن) هم هستن که علاوه بر اینکه مد روز و تحصیل کرده هستند خودشونو گم نکردن و فارغ از سرگرمی های الکی تو زندگی دنبال پیشرفتن!

 

2- مدل نازنازی: این مدل کار و زندگیشون با دوستا بیرون رفتن و تلفن و چته و تا 50 سالگی تو اتاق عروسک نگه می دارن. فعالیتهاشونم شامل: خریدن هر چیز مد روز و به باد دادن پولای باباجون هست!!

 

3- مدل اجتماعی: این عده بیشتر شامل دخترای فمینیسته که عاشق شرکت تو فعالیت های اجتماعین. ولی وسط همون کارها هم تا یکم کار جدی بشه دادشون در میاد که بابا ما خانومیم این قدر کار سخت بهمون ندین!

 

-4مدل مرد ذلیل: این مدل که در حال انقراضن عاشق شوهر کردن و بشور بسابن! (به علت کمیاب بودن این مدل نتونستم اطلاعات بیشتری در موردشون پیدا کنم.

 

5- مدل مامانم اینا: این مدل دخترای محبوب مادراشونن و همه کاراشونو با نظر مادراشون انجام میدن. خیلیهاشونو میشه تو گروه خرخونا که پایین توضیح میدم هم پیدا کرد.

 

6- مدل ضد پسر: این مدل یه جورایی همه فکر و ذکرشون اینه که یه پسرو ضایع کنن و تا یک سال این اتفاق خجسته رو واسه دوست و آشنا تعریف کنن.....

 

7- مدل خرخون: این مدل تو زندگی فقط یه کار بلدن اونم درس خوندنه. تو بحرشونم که بری میبینی از خیاطی بگیر تا گواهینامه زیر دریایی رو گرفتن ولی پای عمل که برسن هیچی بلد نیستن.

 

8- مدل روشنفکر: این مدل خودشونو عقل کل میدونن و عشق شرکت تو کلاسهای مختلفن. از یوگا بگیر تا مدیتیشن و .......

شنبه 4 آبان 1392برچسب:آدم,از,وسط,نصف,بشه,ولی,ضایع,نشه,(طنز), :: 12:19 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

آدم از وسط نصف بشه ولی ضایع نشه ! (طنز)

تبلیغات, مطالب طنز, خوش تیپ, مطالب خنده دار

 

یه روز تو پیاده رو داشتم می رفتم ، از دور دیدم یک کارت پخش کن خیلی با کلاس ، کارت های رنگی قشنگی دستشه ولی این کارت ها رو به هر کسی نمیده ! به خانم ها که اصلاً نمی داد و تحویلشون نمی گرفت ،

در مورد اقایون هم خیلی گزینشی رفتار می کرد و معلوم بود فقط به کسانی کارت میداد که مشخصات خاصی از نظر خودش داشته باشند ، احساس کردم فکر میکنه هر کسی لیاقت داشتن این تبلیغات تمام رنگی خیلی خوشگل و گرون قیمت رو نداره ، لابد فقط به ادم های با کلاس و شیک پوش و با شخصیت میده ! بدجوری کنجکاو بودم بدونم اون کارت ها چین !! با خودم گفتم یعنی نظر این کارت پخش کن خوش تیپ و با کلاس راجع به من چیه ؟! منو تائید می کنه ؟!

کفش هامو با پشت شلوارم پاک کردم تا مختصر گرد و خاکی که روش نشسته بود پاک بشه و برق بزنه ! شکمو دادم تو و در عین حال سعی کردم خودم رو جوری نشون بدم که انگار واسم مهم نیست ! دل تو دلم نبود ! یعنی به من هم از این کاغذهای خوشگل میده ؟! همین طور که سعی می کردم با بی تفاوتی از کنارش رد بشم با لبخندی بهم نگاه کرد و یک کاغذ رنگی طرفم گرفت و گفت : اقای محترم ! بفرمایید !

قند تو دلم اب شد ! با لبخندی ظاهری و با حالتی که نشون بدم اصلا برام مهم نیست بهش گفتم : می گیرمش ولی الان وقت خوندنش رو ندارم ! چند قدم اونورتر پیچیدم توی قنادی و اون قدر هول بودم که داشتم با سر می رفتم توی کیک ! وایستادم و با ذوق تمام به کاغذ نگاه کردم ، فکر می کنید رو کاغذ چی نوشته بود ؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


دیگر نگران طاسی سر خود نباشید ! پیوند مو با جدیدترین متد روز اروپا و امریکا !! 

شنبه 4 آبان 1392برچسب:تاریخچه,تقلب, :: 12:17 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

 

 

تاریخچه تقلب و روشهای آن

 

تاريخچه تقلب از جايي شروع مي شود كه " حسن كچل " براي نخستين بار به مكتب رفت . از بد ماجرا ، همان روز امتحان ماهيانه كودكان مكتب بود ؛ ليك حسن كچل از روي تنبلي چشمان چپش را بر روي ورقه ي همزاد انداخت تا نكته اي بس ارزشمند از ورقه ي فوق الذكر دشت كند .

اين بود كه اولين تقلب تاريخ بشري رقم زده شد . البته اين تقلب با روش هاي بسيار ابتدايي بشري رقم زده شد. البته اين تقلب باروش هاي بسيار ابتدايي (در مقابل ترفند هاي كنوني ) صورت گرفت . بدين ترتيب كه حسن با كلي زور زدن خود را به بالاي ورقه ي همزاد رسانيد و خيلي راحت مطالب را كش رفت . از آن به بعد تقلب دوران طلايي خود را آغاز كرد .

 

روش هاي نوشتاري

1. نوشتن روي كف پا ، پس كله ، پشت گوش و ...
2. نوشتن روي ديوار ، روي ميز ، پشت نيمكت ، زير نيمكت ، پشت لباس يا مانتوي دانش آموز جلويي ، ...
3. نوشتن به روي دستمال كاغذي ، پاكت نامه ، ...
4. نوشتن و لوله كردن تقلب و جاسازي آن در حفره هاي مختلفي از جمله بيني ، دهن ، گوش ، فك پايين ، دريچه آئورت ، ...

 

روش هاي باكلاس

1. استفاده از ماشين حساب مهندسي
2. استفاده از موبايل
3. استفاده از آيينه ، موچين ، لوازم آرايشي ، فيلم ، عكس ، ...

 

روش هاي بي كلاس

1. شيره ماليدن بر سر يكي از بچه درس خون ها
2. خم كردن سر به روي ورقه ي طرف به صورت تابلو

 

توجه :

اگه در اين امر تبحر كافي نداريد ، اصلاً سمت اين كار نريد ؛ كه عواقبي جز‌ء ضايع شدن و اخراج و تابلو شدن ندارد .

پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 236
بازدید دیروز : 86
بازدید هفته : 869
بازدید ماه : 6335
بازدید کل : 123055
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ