بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,سارقان,مسلح,طلافروشی, :: 12:4 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی

سارقان طلافروشی
کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان مسلح طلافروشی شهرک‌ ولیعصر را دستگیر کردند.

وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرک ولیعصر – خیابان شهید رجایی در ساعت 16:15 دهم آبان ماه به کلانتری 113 اعلام شد.

با حضور مأموران در محل طلافروشی و تحقیقات اولیه از صاحب مغازه مشخص شد که دو سارق جوان، با استفاده از یک قبضه اسلحه کمری و قمه اقدام به سرقت طلا و جواهرات داخل ویترین طلافروشی کرده و پس از آن با یک دستگاه خودرو سواری ریو سفیدرنگ از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور دادیار شعبه دوم دادیاری دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای انجام تحقیقات در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

صاحب طلافروشی پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: "برابر روال هر روز ساعت 16:00 دهم آبان ماه، مغازه طلافروشی خود واقع در شهرک ولیعصر را باز کردم؛ بعد از دقایقی جوانی با لباس قرمز از پشت در طلافروشی عنوان داشت که سکه می‌خواهد و من نیز در را برایش باز کردم؛ به محض اینکه در طلافروشی را باز کردم، ناگهان این جوان اسلحه کمری را کشید و چند ثانیه بعد، نفر دوم با یک کیف و قمه به دست، وارد شد. با فحاشی و سر و صدا مرا تهدید کردند و نفر دوم از روی پیشخوان به طرف دیگر پرید و شروع کرد به برداشتن طلاهای داخل ویترین مغازه، چندین بار خواستم مقاومت کنم اما نفر اول، با یک دست قمه و با دست دیگر اسلحه به سوی من گرفته بود؛ نفر دوم مرتب می‌گفت:" اگر حرکتی کرد بزن "؛ تمام این ماجرا در حدود چند دقیقه بیشتر طول نکشید".

با توجه به شیوه و شگرد سرقت و اظهارات صاحب مغازه مبنی بر فرار سارقان مسلح با یک دستگاه خودرو ریو سفیدرنگ، کارآگاهان اداره یکم با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته طلافروشی و همچنین شعبه بانک شهرک ولیعصر موفق به شناسایی خودرو ریو سفیدرنگ شدند. در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت بود و دو هفته پیش از زمان سرقت طلافروشی، در خیابان پیروزی سرقت شده که با ثبت دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس، خودرو ریو بعد از گذشت تنها چند روز از تاریخ سرقت طلافروشی در حوالی ایستگاه مترو جوانمرد قصاب کشف شد.

با توجه به مجهز بودن طلافروشی به دوربین‌های مداربسته، تصاویر بدست آمده مورد بازبینی قرار گرفت و ضمن انجام هماهنگی با دادیار پرونده، تصاویر صحنه سرقت جهت شناسایی متهمان در اختیار اصحاب رسانه قرار گرفت؛ با انتشار تصاویر صحنه سرقت در جراید و تماس یکی از شهروندان با اداره یکم پلیس آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از سارقان به نام مصطفی شدند.

با شناسایی هویت مصطفی به عنوان یکی از سارقان احتمالی، تصاویر وی از طریق سیستم جامع پلیس استخراج و صاحب طلافروشی پس از مشاهده تصویر مصطفی، وی را به عنوان یکی از سارقان که با لباس قرمز و به بهانه خرید سکه وارد طلافروشی شده بود، مورد شناسایی قرار داد. در ادامه، کارآگاهان با انجام تحقیقات موفق به شناسایی هویت سارق دوم به نام امید . م (دایی مصطفی) شدند.

کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با شناسایی مخفی‌گاه دایی (امید) و خواهرزاده (مصطفی) در ورامین، با اخذ نیابات قضایی به این شهر رفته و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که متهمان پس از انتشار تصاویرشان در جراید متواری شده‌اند.

سرانجام با انجام تحقیقات، مخفی‌گاه هر دو متهم در یکی از شهرهای استان گیلان شناسایی، کارآگاهان اداره یکم با اخذ نیابت قضایی به استان گیلان اعزام و پس از شناسایی مخفی‌گاه متهمان و اطمینان از حضور آنها، هر دو متهم در 14 آبان‌ماه دستگیر و پس از انتقال به اداره یکم پلیس‌آگاهی از سوی مالباخته شناسایی و صراحتا به سرقت از طلافروشی اعتراف کردند.

مصطفی 28 ساله در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: حدود 15 روز قبل از سرقت، در خیابان پیروزی یک دستگاه خودرو ریو را سرقت کرده و من پشت فرمان نشستم، بعد از 15 روز، در شهرک ولیعصر طلافروشی محل سرقت را شناسایی و تحت نظر گرفتیم تا اینکه فردای آن روز، ساعت 16 اول من وارد طلافروشی شدم و بعد دایی (امید) وارد شد. من اسلحه را به سمت طلافروشی گرفتم و بعد دایی به بالای ویترین رفت و مقداری طلا را برداشت و سریع بیرون آمدیم و من پشت فرمان نشستم و به سرعت از محل متواری شدیم. بعد از آن، ماشین رادر حوالی ایستگاه مترو رها کردیم.

مصطفی در خصوص نحوه سرقت خودرو نیز به کارآگاهان گفت: خودرو در گوشه‌ای پارک و سوئیچ آن نیز روشن بود، صاحب ماشین نیز چند متر بیشتر از ماشین فاصله نداشت که به سرعت داخل ماشین نشستیم و از محل متواری شدیم.

امید . م 24 ساله نیز در اعترافات مشابه به کارآگاهان گفت: "حدود دو هفته قبل از سرقت طلافروشی، من به اتفاق خواهرزاده‌ام در خیابان پیروزی اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو سواری ریو سفیدرنگ کردیم و بعد از دو هفته به مغازه طلافروشی که مصطفی آن را انتخاب کرده بود، مراجعه کردیم. ابتدا مصطفی پس از زدن در و بازشدن در از سوی صاحب مغازه، وارد طلافروشی شد. اسلحه در دست مصطفی بود و قمه در دست من، مصطفی با اسلحه صاحب طلافروشی را تهدید کرد و من نیز به بالای ویترین رفته و مقداری از طلاهای داخل آن را داخل کیف‌دستی همراه خود ریخته و پس از خروج از مغازه، با خودرو سواری مسروقه متواری شدیم".

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ،
ضمن تشکر از اطلاع‌رسانی بعمل آمده از سوی اصحاب رسانه در خصوص این پرونده و کمک به شناسایی سارقان مسلح طلافروشی، گفت: هر دو متهم پرونده با قرار بازداشت موقت در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات برای کشف اسلحه و اموال مسروقه و همچنین شناسایی دیگر جرایم احتمالی در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار دارد.

سارقان خانه کدام نماینده مجلس را خالی کردند؟!

سارقان خانه کدام نماینده مجلس را خالی کردند؟!
ه گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت و...

مهناز بهمنی در گفت و گو با خانه ملت،‌ به سرقتی که در ماه گذشته از منزلش رخ داد اشاره کرد و گفت: باند سرقت از منزل یک نماینده مجلس با اقدامات مناسب و پی گیری نیروهای پلیس آگاهی پایگاه دوم تهران و کلانتری فردوس در غرب تهران شناسایی شد که به دنبال شناسایی و دستگیری سارقان مشخص شد که این افراد مجرمانی سابقه دار و خطرناک هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: این افراد با تشکیل باندی بزرگ اقدام به سرقت از بیش از 30 منزل مسکونی در غرب تهران کرده بودند. به گفته وی مقداری وجه نقد، طلا و اثاثیه از منزل وی به سرقت رفته بود که پس از دستگیری سارقان طلاهای شخصی عودت شد اما وجوه نقدی و اثاثیه برنگشت.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بسیاری از این سارقان مجهز به فناوریهای نوین سرقت و ابزار و لوازم شکستن در و پنجره های فولادی بودند و نکته جالب اینکه از وضعیت مالی بسیار خوبی هم برخوردار بودند و هرکدام یک خانه 4 طبقه در تهران داشتند. نماینده مردم سراب در مجلس گفت: اکثر مال باخته ها تقاضا داشتند حد اسلامی بر آنها اجرا شود چون تمکن مالی دارند.
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,3,زن,مأمورنما, :: 12:1 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری ۳ زن مأمورنما

دستگیری
سه زن که تحت پوشش مأمور یکی از ادارات دست به سرقت طلا زده بودند، توسط مأموران انتظامی شهرستان سقز استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

 
 
 
سرهنگ جمال سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی مسکونی در محله بهارستان سقز، بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 12 شهرستان جهت بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.

سلمانی افزود: بررسی‌های انجام شده توسط ماموران حکایت از آن داشت، دقایقی قبل سه زن میانسال با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ادارات وارد منزل مذکور شده و با تهدید و پاشیدن افشانه دفاع شخصی، اقدام به سرقت طلاهای زن صاحب خانه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات انجام شده از اهالی محل دریافتند، سه زن مذکور با استفاده از یک دستگاه خودرو پیکان از محل متواری شده‌اند، که در این رابطه با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پلیس مالک خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و در کلانتری به سرقت مذکور با همکاری متهمان یاد شده اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات بدست آمده از این متهم، سه زن سارق که 48 ، 42 و 34 سال سن دارند دستگیر، طلاهای مسروقه از آنان کشف و تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز خاطر نشان کرد: متهمان با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
شنبه 18 آبان 1392برچسب:دستگیری,آدم‌,ربایان,اخاذ, :: 11:52 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

دستگیری آدم‌ربایان اخاذ

دستگیری آدم‌ربایان
ماموران آگاهی کهگیلویه و بویراحمد سارقان به عنف و آدم‌ربا را دستگیر کردند.

سرهنگ غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: روزگذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در یاسوج مرکز این استان و وقوع چندین فقره سرقت به عنف توسط چهار سرنشین خودروی پراید، که با سر و صورت بسته که پس از ضرب و جرح افراد مورد نظر، اقدام به سرقت وجه نقد کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

غلامزاده افزود: روزگذشته در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر ربودن فرزندش توسط افرادی ناشناس که با اقدامات به موقع ماموران پلیس، آدم‌ربایان اقدام به رهایی گروگان خود در منطقه جدول غوره یاسوج می‌کنند که ماموران با بهره‌گیری از ابزار و امکانات فنی و اطلاعاتی، در نهایت ربایندگان مورد شناسایی پلیس قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مراجع‌قضایی و طی دو عملیات منسجم و غافلگیرانه چهار تن از متهمان دستگیر شدند.

غلامزاده افزود: در بازرسی مخفی‌گاه متهمان یک تیغه‌قمه، پنج دستگاه گوشی تلفن‌همراه و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که تحقیقات برای شناسایی جرایم احتمالی این سارقان در نقاط دیگر همچنان ادامه‌دارد، گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به چندین فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم‌ربایی به انگیزه اخاذی از خانواده او اعتراف کردند که در حال حاضر تحقیقات پلیس در این زمینه در حال انجام است.

زوج های مشهور هالیوودی که مثل هم لباس می شوند

زوج های مشهور هالیوودی که مثل هم لباس می شوند
در اینجا 10 نمونه از هماهنگی لباس بین معروف ترین زوج های هالیوودی را به شما نشان داده ایم .

پس از دیوید و ویکتوریا بکهام و جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل زوج های دیگری را هم برایتان معرفی کرده ایم که چگونه لباس های ست و هماهنگ با یکدیگر را به تن می کنند و باید گفت ما در اینجا 10 نمونه از این هماهنگی میان لباس ها را به شما نشان داده ایم . 

David and Victoria Beckham
هر دو کت و شلوار بسیار مناسب وهماهنگ با یکدیگر را به تن دارند و با اعتماد به نفسی بسیار بالا در کنار یکدیگر ایستاده و به این ترتیب جذابیت زیادی در هماهنگی لباس هایشان به وجود آمده است.
 
Mark Wright and Michelle Keegan 
زن و شوهری که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده اند و همانطور که در تصویر هم می بینید به همین زیبایی حتی در خیابان هم لباسشان را با هم ست کرده اند. 
 
Justin Timberlake and Jessica Biela
درست است که طراح لباس جاستین شخصی به نام تام فورد است ، اما این بدان معنا نیست که جسیکا ازهر طرحی استفاده کرده باشد بلکه هر دو یک دست کت و شلوار کاملا هماهنگ با یکدیگر را به تن کرده اند.
 
Angelina Jolie and Brad Pitt
این دو در حال ایستاده و نزدیک به یکدیگر ایستاده اند و نه تنها لباس های سیاه این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ می باشند بلکه دست در جیب داشتن این دو باعث هماهنگی بیشتر هم شده است.
 
Mila Kunis and Ashton Kutcher 
احساس می کنم با دیدن این تصویر تمامی ما تا حدودی بتوانیم از روی لب خوانی تشخیص دهیم که اشتون چگونه از لباس میلا تعریف و تمجید می کند و هر دو لباس هایی به رنگ آبی تیره به تن دارند .
 
Reese Witherspoon and Jim Toth
شاید آن چیزی که باعث موفقیت در هماهنگ بودن لباس این دو شده  این است که هر دو سبکی کلاسیک را انتخاب کرده و حضور آنها در کنار یکدیگر نه تنها بسیار عاشقانه به چشم می آید بلکه بسیار جذاب هم می باشد.
 
Justin Timberlake and Britney Spears
این دو همانطور که در این تصویر می بینید لباس های ورزشی کاملا ست شده با یکدیگر به تن دارند.
 
The Duke and Duchess of Cambridge
یک زوج سلطنتی که نگاه بسیار خوشحال آنها در کنار سبک کلاسیکی که در اینجا در مدل لباس هایشان انتخاب کرده اند بسیار دیده می شود . هر دو از صمیم قلب به چشمان هم خیره شده و از ست لباس هایشان که به رنگ آبی تیره می باشد احساس رضایت می کنند.
 
Cheryl and Ashley Cole
اوه، چه کسی می تواند از این تطبیق و تناسب لباس ها با یکدیگر کوچکترین ایرادی بگیرد. لباس شریل و اشلی که به مانند فرشته ها سفید رنگ و بسیار بسیار زیبا با یکدیگر منطبق شده اند.
 
Gwyneth Paltrow and Brad Pitt
براد پیت در کنار نامزد دیگرش به نام پالترو را می بینید که لباسی به سبک دو رنگ به تن دارند و از ترکیب رنگ های سفید و سیاه برای ست کردن لباس هایشان استفاده کرده اند.
 
 
شنبه 18 آبان 1392برچسب:پوستر,ورزشی,فرهاد,مجیدی, :: 11:37 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پوستر ورزشی- فرهاد مجیدی

پوستر مجیدی
فرهاد مجیدی پس از بازی با مس کرمان در ورزشگاه آزادی کفش‌هایش را آویخت. مجیدی در استادیوم آزادی و در کنار هواداران استقلال، برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد.
 
                                                    ((تقدیم به همه استقلالی ها))
شنبه 18 آبان 1392برچسب:محل,اقامت,ظریف,در,ژنو+ عکس, :: 11:36 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

محل اقامت ظریف در ژنو+ عکس

ظریف
محل اقامت ظریف.

کیهان چه تیتری را برای مذاکرات ژنو انتخاب کرد؟+ عکس

کیهان چه تیتری را برای مذاکرات ژنو انتخاب کرد؟+ عکس
بدون شرح!



دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پژمان,جمشیدی,کنسرت,رضا,یزدانی+ عکس, :: 9:29 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پژمان جمشیدی در کنسرت رضا یزدانی+ عکس

پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی در کنسرت.



دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:پیغام,رئیس,جمهور,برای,علی,دایی, :: 9:27 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

پیغام رئیس جمهور برای علی دایی

علی دایی
حسن روحانی در پیامی كه برای سرمربی پرسپولیس فرستاد از او خواست تا وی مسئولیت وزارت ورزش را بپذیرد.

 
 
 
 
 
 
 
در حالی که طی روزهای گذشته اسامی افراد زیادی برای به دست گرفتن سکان  وزارت ورزش و جوانان مطرح است اما یکی از نزدیکان دایی خبر از ابراز تمایل رییس جمهور برای سپردن وزارت وزش و جوانان به دایی داد.

این خبر در حالی از سوی این فرد نزدیک به دایی که در دوران سرمربیگری او در تیم ملی هم کنار او قرار داشت عنوان شد که افرادی چون دکتر دادکان، شریعتمداری و اکبر ترکان برای تصدی این پست مطرح  هستند.

در همین حال دوست قدیمی دایی در خصوص شرح این پیشنهاد گفت : «چند روز پیش از دفتر دکتر ترکان تماس گرفتند و شماره تلفن  دایی را خواستند و زمانی که علت این امر را جویا شدم مسئول دفتر ترکان گفت رییس جمهور قصد دارند دایی را برای وزارت ورزش و جوانان به به مجلس معرفی کنند. برای همین می خواهیم از طریق مهندس ترکان نظر دایی را جویا شویم.»

این دوست قدیمی دایی که اکنون در یکی از باشگاه های تهرانی مشغول به کار است در پاسخ می‌گوید دایی این پیشنهاد را قبول نمی کند.

پس از این مکالمه دوست دایی با او تماس گرفته و موضوع را با او مطرح می‌‌کند که دایی با خنده می‌گوید: «من که دنبال وزیر شدن نیستم. کار من کنار زمین است.»

پس از این اتفاق گویا با دایی تماس گرفته می‌شود و پیشنهاد رییس جمهور مطرح می‌شود که علی دایی ضمن تشکر از دکتر روحانی از قبول این پیشنهاد امتناع می‌کند. گفته می شود پس از این مکالمه گزینه هایی مانند دادکان، شریعتمداری و ترکان روی میز روحانی قرار می‌گیرند.


پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 123426
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ