بی بی سی فارسی
خبر سازان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدواریم در خدمت رسانی به شما دوست گرامی کوشا باشیم این وبلاگ به طور هوشمند تبادل لینک میکند اگر مایلید لینک کنید به تبادل لینک هوشمند رفته و ما را با این ادرس و عنوان بی بی سی نیوز لینک کنید. نظر یادتون نره.با عرض معذرت بعضی مطالب در سایت نمایش داده نمی شود.اگر پیگیر مطلب خواصی هستید میتونید با مراجعه به این سایت مطلب مورد نظرتونو پیدا کنید با تشکر مدیریت سایت:نادیا
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:جوک,خنده دار,جالب, :: 9:45 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر
جوک خنده دار و جالب پدر از پسرش پرسید: امتحان ریاضی امروزت چطور بود؟ پسر: یكی از جوابهام غلط بود. پدر: معلمتون چند تا سؤال داده بود؟ پسر:پنج تا. پدر: این خیلی عالیه، پس بقیه سؤال ها رو درست حل كردی؟ پسر: نه دیگه، اصلا وقت نشد به بقیه نگاه كنم..!! ******************************* مادر از دخترش پرسید: دخترم، چرا پر كردن نمكدونها این قدر طول كشید؟! دختر: آخه سوراخهای سرش خیلی تنگ بود!!! ******************************* به غضنفر میگن نظرت در باره ی توپ فوتبال چیه؟ یه كم فكر می كنه میگه:شطرنج گردالی..؟! ******************************* از غضنفر میپرسن میدونی چرا غواصان از پشت میپرن تو دریا؟میگه خوب اگه از جلو بپرن میوفتن تو قایق ******************************* غضنفر به خدا میگه 10000000 سال برات چقدره؟ میگه 1 دقیقه غضنفر باز میگه ای خدا 10000000 تومان پول برات چقدره؟ میگه 1 تومان میگه پس 1 تومان به من بده خدا میگه 1 دقیقه واسا ******************************* تهرانیه تو حج، پرده كعبه رو گرفته بود می گفت: خدایا توبه... دیگه برای غضنفر جوك نمی سازم! یه دفعه غضنفر میزنه رو شونش میگه : داداش قبله از كدوم طرفه؟ تهرانیه داد میزنه: خدایا! خاطره كه می تونم تعریف كنم؟
شنبه 23 آذر 1392برچسب:مناظره,احمدی,نژادی!!!, :: 4:34 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

مناظره احمدی نژادی!!!

	مناظره احمدی نژادی!!!
بدون شرح!



شنبه 22 آذر 1392برچسب:سوریه,بین,تهران,و,واشنگتن,تقسیم,شد, :: 4:33 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

سوریه بین تهران و واشنگتن تقسیم شد

سوریه بین تهران و واشنگتن تقسیم شد
مذاکرات محرمانه با ایران، عامل اصلی لغو حمله آمریکا به سوریه که در دقیقه 90 اتفاق افتاد

این پایگاه اسرائیلی در ادامه آورده است: در پس هیاهو بر سر توافق هسته ای ژنو، تهران و واشنگتن بر سر مناطق تحت نفوذ خود در سوریه بعد از جنگ توافق کردند.

 سایت صهیونیستی دبکا که از ارتباط ایران و آمریکا دل چندان خوشی ندارد، ادعا کرد: ایران و آمریکا سوریه را بین خود تقسیم کردند.

این پایگاه اسرائیلی بدون اشاره به جزئیان این ادعای عجیب، آورده است: در پس هیاهو بر سر توافق هسته ای ژنو،  تهران و واشنگتن بر سر مناطق تحت نفوذ خود در سوریه بعد از جنگ توافق کردند.

آنها اهداف مشترکی دارند: جلوگیری از پیشروی القاعده در سوریه و نگهداری بشار اسد در قدرت.

در همین حال، تایمز اسرائیل به نقل از شبکه ی 2 رژیم صهیونیستی نوشت: تصمیم دقیقه 90 اوباما برای عدم حمله به سوریه به دلیل مذاکرات محرمانه با ایران بود.

موضوع تسلیحات شیمیایی اسد در مذاکرات ایران و امریکا در ماه های گذشته در عمان مطرح شد.

یک مقام اطلاعاتی اسرائیل می گوید: تغییر تصمیم اوباما به خاطر این مذاکرات بود.

براساس این گزارش، ایران اسد را متقاعد به از بین بردن تسلیحات شیمیایی در ازای عدم حمله اوباما به سوریه کرده است.
 

شنبه 21 آذر 1392برچسب:باجناق,مشایی+عکس, :: 5:30 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

باجناق مشایی+عکس

باجناق مشایی+عکس
بدون شرح!




شنبه 20 آذر 1392برچسب:همسر,حسن,روحانی +عکس, :: 6:29 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

همسر حسن روحانی +عکس

همسر حسن روحانی +عکس
بدون شرح!



شنبه 19 آذر 1392برچسب:محاکمه,عروسی,که,مادرشوهر,را,کشت, :: 5:27 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

محاکمه عروسی که مادرشوهر را کشت

محاکمه عروسی که مادرشوهر را کشت
زنی که با همدستی اعضای خانواده خود مادرشوهرش را به قتل رسانده است به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس چندی قبل از مفقود شدن زنی مسن به نام سودابه باخبر شدند. اعضای خانواده این زن به کارآگاهان گفتند او از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و هیچ‌کسی اطلاعی از وی ندارد. ماموران بعد از آنکه مشخصات سودابه را در اختیار گرفتند تلاش خود را برای یافتن ردی از او آغاز کردند.

آنها با استعلام از مراکز مختلف پی بردند از او در بیمارستان‌ها‌، پزشکی قانونی و مراکز انتظامی اثری نیست. با گذشت چند روز از تشکیل پرونده با توجه به اینکه سرنخی از این زن به دست نیامد فرضیه به قتل رسیدن او مطرح شد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات به بررسی روابط شخصی و خانوادگی سودابه پرداختند و مطلع شدند او از مدتی قبل با عروس خود به نام فرزانه اختلاف داشت. در ادامه فاش شد سودابه آخرین بار به منزل پسر و عروسش رفته بود به همین دلیل فرزانه به‌عنوان مظنون اصلی پرونده شناخته شد. این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ادعا کرد از سرنوشت مادرشوهرش خبر ندارد.

ناتوانی فرزانه در پاسخگویی به سوالات پلیس و وجود تناقض در اظهارات وی سبب شد کارآگاهان بیش از پیش به این زن ظنین شوند و بازجویی از او را ادامه بدهند.  فرزانه سرانجام بعد از چند جلسه بازجویی به کشتن مادرشوهرش اعتراف کرد. وی درباره انگیزه خود گفت: «برادرم به خواهرشوهرم علاقه داشت و می‌خواست با او ازدواج کند اما مادرشوهرم با این وصلت مخالف بود. ما خیلی تلاش کردیم او را راضی کنیم اما نتوانستیم.

از طرفی برادرم به شدت عاشق شده بود و نمی‌توانست دختر موردعلاقه‌اش را فراموش کند در نهایت از مادرشوهرم کینه به دل گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید او را به قتل برسانم. شوهرم نیز با مادرش اختلاف داشت به همین دلیل موضوع را به همسرم اطلاع دادم و او قبول کرد در این قتل به من کمک کند.»

 متهم ادامه داد: «مادرم وقتی در جریان نقشه‌هایم قرار گرفت او هم قبول کرد کمکم کند به همین دلیل روز حادثه همگی در خانه ما جمع شدیم و مادرشوهرم را هم به آنجا کشاندیم بعد در فرصتی مناسب وسیله سنگینی به سر او زدم و وی را کشتم. پس از آن برای اینکه کسی متوجه این قتل نشود در حیاط خانه چاله‌ای کندیم و جنازه را در آنجا دفن کردیم.»
ماموران بعد از شنیدن این اعترافات دو متهم دیگر پرونده را نیز بازداشت کردند و پرونده بعد از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع داده شد و متهمان به‌زودی محاکمه می‌شوند.


شنبه 18 آذر 1392برچسب:رهایی,دختر,جوان,از,خلوتگاه,سیاه, :: 6:8 قبل از ظهر :: نويسنده : سحر

رهایی دختر جوان از خلوتگاه سیاه

رهایی دختر جوان از خلوتگاه سیاه
این شیطان تصور می‌كرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرویش نزد پلیس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گریه‌هایش او را ببخشند

دختر جوان التماس می‌كرد و راننده شیطان‌صفت در تاریكی خیابان‌های مركز تهران با سرعت در حركت بود. وقتی داخل خلوتگاه شدند، پسر جوان بی‌اعتنا به اشك‌های طعمه‌اش به اجرای توطئه سیاه خود دست زد.

این شیطان تصور می‌كرد اگر دختر جوان رها شود از ترس آبرویش نزد پلیس نخواهد رفت و حالا در بازداشتگاه انتظار دارد به خاطر گریه‌هایش او را ببخشند.

شب 4 آذرماه و در حالی كه دقایقی از ساعت 21 گذشته بود، خانواده‌ای عصبانی و ناراحت با پلیس 110 تماس گرفتند و خبر از ربوده شدن و اذیت و آزار دخترشان دادند.

پدر خانواده به پلیس گفت: دخترم به نام سمیه توسط یك پسرجوان ربوده و به خلوتگاه شیطانی‌اش برده شده است.

با حضور پلیس برای انجام تحقیقات، دخترجوان پیش روی آنان قرار گرفت و گفت: از خیابان شهید قندی می‌خواستم به میدان ولیعصر بروم، سوار یك سمند سفید رنگ شدم، راننده تا میدان فاطمی آمد و ناگهان آنجا تغییر مسیر داد. پرسیدم چرا تغییر مسیر داده، ترافیك را بهانه كرد و گفت این مسیر خلوت‌تر است. كمی كه جلوتر رفتیم وی به سمت میدان انقلاب رفت.
وقتی دیدم ماجرا مشكوك است خواستم پیاده شوم ولی وی درها را قفل كرد و با یك پیچ‌گوشتی تهدیدم كرد. حتی چند ضربه هم به سویم نشانه رفت تا بترسم. من كه كاملاً ترسیده بودم التماس می‌كردم اجازه دهد بروم ولی وی به حرفم گوش نمی‌داد. آنقدر رفت تا به خیابان وحید نظری رسیدیم. مرا داخل یك خیابان بن‌بست برد، هوا دیگر تاریك شده بود و من همچنان در چنگال این مرد اسیر شده بودم.

سمیه از یك فرصت استفاده كرد و توانست فرار كند، او هنگام فرار موفق شده بود پلاك خودروی سمند سفید را بردارد. سراسیمه و ناراحت به خانه رسید. سعی كرد به خانواده‌اش چیزی نگوید ولی پدر و مادرش با دیدن او آنقدر نگران شده بودند كه پای صحبت‌هایش نشستند. سمیه به خانواده‌اش از پسر جوانی كه تی‌شرت و شلوار جین به تن داشت و بوی تند الكل از دهانش بیرون می‌زد حرف زد و ماجرا را گفت و این‌گونه كار به دست پلیس سپرده شد.

مأموران تجسس كلانتری 129 جامی با شنیدن سرنوشت تلخ این دختر با راهنمایی های سمیه كه شماره سمند سفید رنگ و نشانی خلوتگاهی که به آنجا کشیده شده بود و ظاهر و شكل شمایل جوان شیطان صفت را به پلیس داده بود، به در خانه‌ای رسیدند كه صاحب سمند سفید حضور داشت.

زن صاحبخانه وقتی در را به روی پلیس باز كرد و با سؤالات مأموران مواجه شد، از دو پسرش حرف زد كه یكی همان لحظه خانه بود و دیگری در محل كارش به‌سر می‌برد. پسرش كه در خانه بود بیرون آمد، دختر جوان گفت او نبوده ولی متهم شباهت زیادی به این پسر داشته است، مأموران دریافتند جوان شیطان‌صفت برادر وی است. به دنبال وی رفتند اما پیدایش نكردند، بعد از چند ساعت متهم با برادرش تماس گرفت و قول داد خود را به پلیس معرفی كند.

ساعت 9 صبح 5 آذرماه متهم وارد كلانتری 129 جامی شد، سمیه كه با دیدن او انگار همه آن لحظه‌های ناگوار را به خاطر آورده بود به سمت او یورش برد. پسر جوان كه محمد نام دارد همه ادعاهای سمیه را انكار كرد.

او گفت: «در آن ساعتی كه این دختر خانم می‌گوید من در مغازه‌ام بودم و ساعت تصاویر دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد این خانم دروغ می‌گوید.»

ادعای ضبط تصاویردوربین‌های مداربسته، مأموران تجسس را به مغازه پسر جوان كشاند. پس از بررسی فیلم مشخص شد محمد به مأموران دروغ گفته است، با این وجود همچنان این جوان 19 ساله اتهام خود را انكار می‌كرد.

با دستور دادیار پرونده، «محمد» راهی بازداشتگاه شد. نیمه‌های شب شده بود كه نتوانست به انكار خود ادامه دهد و به افسر نگهبان همه ماجرا را اعتراف كرد. او گفت حالت عادی نداشته و از كاری كه كرده پشیمان است و می‌خواهد دخترجوان او را ببخشد.

با این اعترافات پرونده با دستور دادیار دادسرای ناحیه 11 تهران به دست پلیس تخصصی سپرده شد تا تحت بررسی بیشتر قرار گیرد.

جوان شیطان‌صفت در این مرحله وقتی بازجویی شد و شنید خانواده سمیه از وی گذشت نمی‌كنند به گریه افتاد و گفت: «آن روز در حال رفتن به خانه بودم كه دخترجوان را دیدم و وی را سوار كردم. ابتدا قصدی نداشتم، در مسیر ناگهان وسوسه به جانم افتاد و در میدان فاطمی بودم كه به سمت خانه‌مان در نزدیكی انقلاب تغییر مسیر دادم. وقتی دیدم این دختر می‌خواهد سروصدا كند همزمان با بستن قفل‌های در، پیچ‌گوشتی را به سمت دختر وحشتزده گرفتم، وی بیشتر ترسید و تسلیم شد. سریع به خانه رفتم، التماس می‌كرد اما نمی‌دانم چرا گوش‌هایم ناشنوا شده بود.»

وی افزود: «پس از اجرای نقشه شیطانی‌ام با تصور این‌كه دختر جوان از ترس آبرویش شكایت نخواهد كرد وی را رها كردم و باور نمی‌كنم وی دست به افشاگری زده باشد.»

جوان شیطان صفت گفت: نخستین بارم بود كه دست به چنین حماقتی زده‌ام، می‌دانم نه تنها باعث شده‌ام این دختر و خانواده‌اش دچار یك مشكل شوند بلكه خانواده‌ خودم را نیز به دردسر انداخته‌ام، از همه خجالت می‌كشم و امیدوارم من را ببخشند.


فرهاد مجیدی در حرم امام رضا (ع)+ عکس

فرهاد مجیدی
کاپیتان سابق استقلال در این روزهایی که در سکوت خبری است، سعی کرده فعالیتش را در اینستاگرامش قطع نکند. وی این تصویر را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.



آشنایی با همگروه‌های ایران در جام‌جهانی

همگروه‌های ایران
آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین سه تیمی هستند که ایران در جام‌جهانی 2014 با آنها پیکار خواهد کرد.

قرعه‌کشی جام‌جهانی برزیل انجام و ایران در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی همگروه شد. در زیر نگاهی به تیم‌های همگروه ایران در جام‌جهانی 2014 برزیل می‌اندازیم.

آرژانتین:

سرگروه آمریکای جنوبی نیازی به معرفی ندارد. آرژانتین در دور مقدماتی موفق شد قاطعانه به جام‌جهانی صعود کند. آنها با گلزنی‌های "لیونل مسی" و "گونسالو هیگواین" صعود خود را به جام‌جهانی خیلی زود قطعی کردند.

سرمربی: آلخاندرو سابه‌یا

جمعیت: 42 میلیون نفر

افتخارات در جام‌جهانی: 2 قهرمانی 1978 و 1986

کاپیتان: خاویر ماسکرانو (بارسلونا)

ستاره: لیونل مسی (آرژانتین)

شانس قهرمانی: 2 به 11

آرژانتینی‌ها آخرین باری که توانستند قهرمان جهان شوند در سال 1986 بود که با جادوی "مارادونا" به این مهم دست یافتند. چهار سال بعد آرژانتین در جام‌جهانی 90 بر سکوی دوم ایستاد اما پس از آن دوران افت فوتبال آلبی‌سلسته شروع شد و این تیم تا پایان سال 2002 عملکرد چندان خوبی در جام‌جهانی نداشت. آرژانتین با هدایت "پکرمن" در جام‌جهانی 2006 توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما در نهایت به سد آلمان برخورد کرد و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از جام جهانی وداع کند. آرژانتینی‌ها در جام جهانی 2010 با هدایت مارادونا توانستند صعودی قاطعانه داشته باشند. آن‌ها توانستند کره جنوبی، نیجریه و یونان را شکست داده و قاطعانه به دور دوم جام جهانی صعود کند. آرژانتین در دور دوم به مصاف مکزیک رفت و با درخشش کارلوس توس موفق شد 3 بر یک این تیم را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کند اما در این مرحله آلمان موفق شد با 4 گل این تیم را تحقیر کند تا آرژانتین با جام جهانی وداع کند.

نیجریه:

جمعیت: 17 میلیون نفر

افتخارات در جام جهانی: حضور در دور دوم جام جهانی 1994 و 1998

سرمربی: استفان کشی که مانند کارلوس کی‌روش از سال 2011 هدایت نیجریه را بر عهده داشته است. این سرمربی 51 ساله در زمان بازیگری مدافع بود.

ستاره: یان اوبی میکل (چلسی) هافبک باسابقه تیم ملی نیجریه مدت‌ها در تیم چلسی به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌کند.

نیجریه تیمی مستحکم در قاره آفریقا بود که موفق شد در گروه F بالاتر از تیم‌های مالاوی، کنیا و نامیبیا به دور نهایی انتخابی جام جهانی صعود کند و در آنجا موفق شد با نتیجه 4 بر یک اتیوپی را از پیش رو بردارد تا مسافر برزیل شود. هرچند نیجریه با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد اما ستاره‌هایی نظیر "احمد موسی" یا "اوبی‌ میکل"،‌ "ویکتور آنی‌کبه" ستاره‌های این تیم محسوب می‌شوند. همچنین آنها در خط حمله "شولا آمه اوبی" را دارند که وظیفه گلزنی نیجریه را بر دوش می‌کشد.

بوسنی:

بوسنی برای اولین بار است که حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. کشوری با تنها 4 میلیون جمعیت موفق شد با قرار گرفتن در رده نخست گروه خود بالاتر از یونان به جام جهانی صعود کند و یونان را به پلی‌آف بفرستد.

ستاره تیم فوتبال بوسنی "ادین ژکو" محسوب می‌شود که در تیم منچسترسیتی یک مهاجم قابل است. آن‌ها که تاکنون طعم حضور در جام جهانی را نچشیده‌اند امیدوار هستند تا بتوانند زیر نظر سافت سوسیچ شگفتی‌ساز شوند.

جمعیت: 4 میلیون نفر

سرمربی: سافت سوسیچ

ستاره: ادین ژکو

کاپیتان: امیل اسپاسیچ و میرالم پیانیچ

چگونه با آرایش لب های مان را پرتر نشان دهیم؟ + عکس

چگونه با آرایش لب های مان را پرتر نشان دهیم؟ + عکس
با تکنیک های آرایشی زیر به راحتی می توانید لب هایی حجیم و زیبا داشته باشید.

اصلی ترین چیز برای داشتن یک آرایش لب زیبا داشتن خط لب است. برای این که لب های تان را حجیم تر و پرتر نشان دهید باید خط لب تان را بیرون محدوده لب های تان بکشید. البته باید توجه داشته باشید که بیش از حد خارج از محدوده لب تان خط لب را نکشید زیرا آرایش تان را مصنوعی جلوه می دهد.
سپس با همان خط لب تمام سطح لب تان را پر کنید. مانند زمانی که لب تان را با رژ لب پر می کنید.
سپس از رژ لبی که رنگ آن تقریا همرنگ خط لب تان است استفاده کرده و کاملا روی سطح لب تان را پر کنید.

در این مرحله با برس های مخصوص سایه های پودری مقداری سایه نقره ای روی لب پایین و بالای تان بزنید. دقت کنید که این سایه پودری نباید در تمام سطح لب تان باشد بلکه فقط در قسمت میانی لب بالا و پایین آن را محو کنید.
در مرحله آخر بر روی آن از یک برق لب به عنوان ثابت کننده استفاده کنید. دقت داشته باشید چون برق لب به صورت مایع می باشد در هنگام زدن آن مراقب باشید از خطوط لب تان بیرون نزند.
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/01/hl02.jpg
http://www.seemorgh.com/uploads/1392/09/01/hl03.jpg


پیوندهای روزانه
پيوندها


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 429
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1


کسب درآمد پاپ آپ
کسب درآمد پاپ آپ